Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Amerikaanse draadloos muis werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey,

ik heb een amerikaanse draadloose muis van microsoft gekocht dit zijn de gevens:
Microsoft Wireless Notebook Opitcal Mouse 3000
met de volgende usb reciever:
Microsoft Notebook Reciever v2.0

en heb zelf de software op de site gedowload met de volgende naam
Mircosoft intellipoint
maar werkt nog niet als de usb er in zit kan de muis niks doen en herkent de programma die mee gedowload wordt wel de knopen veranderen in de optie maar als ik wil kijken naar de apparaaten actief zeg hij niks

wie o wie kan me aub helpen

thanks,
Nickos1986

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:17
Welke Operating System? Windows 7 of iets anders?
Werkt deze ook zonder drivers. Meestal wijs MS er eigen drivers aan toe zonder iets te installeren namelijk.

• firebird_1979
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik begrijp echt geen bal van je post, behalve dat je muis niet werkt...

Schrijf eens wat duidelijker op wat er aan de hand is, het feit dat je muis in Amerika gekocht is maakt niks uit. Ik heb wel eens een Nederlandse muis in Australie gebruikt en dat werkte ook gewoon, en daar is het tijdsverschil zelfs nog groter!

Heb je al het 'connect' knopje onderop je muis geprobeerd?

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
shawty get draadloose? gevens? knopen? apparaaten? :D

Verwijderd

Topicstarter
hey,

ook dat heb ik geprobeerd het is zo dat de usb die ik er bij gekregen heb niet aan gaat of werkt als ik hem in een usb poort doe en een andere apparaat werkt dan wel weer op die zelfde usb hij wil gewoon niks doen please help me zeg het en ik doe het of je krijgt de info!!!!!! please

nickos,
firebird_1979 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 07:07:
Ik begrijp echt geen bal van je post, behalve dat je muis niet werkt...

Schrijf eens wat duidelijker op wat er aan de hand is, het feit dat je muis in Amerika gekocht is maakt niks uit. Ik heb wel eens een Nederlandse muis in Australie gebruikt en dat werkte ook gewoon, en daar is het tijdsverschil zelfs nog groter!

Heb je al het 'connect' knopje onderop je muis geprobeerd?

• SniperGuy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-11 21:46
ik zeg nieuwe kopen / ruilen
Pagina: 1