Toon posts:

Beleid in NSTM

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is imho maar een onvriendelijk beleid in NSTM.

Laatst vroeg ik al in een TR om een nieuw topic (met up to date TS) te openen omdat het oude nog niet over de 1000 zat maar er een nieuw seizoen op het punt stond te beginnen. De laatste nog wel. Krijg ik een TR terug van ja de oude zit nog niet vol <punt> (samengevat dan, stond verder niks in behalve dat de oude nog niet over de 1000 zat wat ik ook wel wist aangezien ik dat zelf in de TR had gezet).

En nu zie je [Serie] V (2009) met een up tot date TS (beter en meer info dan de huidige heeft) en pats boem SLOT. Met 1 enkele zinnetje dat overkomt als van we stellen je werk niet op prijs, hoe durf je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Heb je de mod in kwestie al aangesproken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Er had in dit geval prima de huidige topic starter aangeschoten kunnen worden om via de multi-user TS in een klap de boel van een update te voorzien.

Ik snap je punt, maar dit topic had nog maar net 110 reacties..

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op woensdag 07 april 2010 @ 23:34:
Heb je de mod in kwestie al aangesproken?
Neuh die is geen mod meer ;)

Anyway, ik vind dat dit niet achter de schermen of speciaal in dat terugkoppelingstopic besproken moet worden. Het gaat ons allen aan. Iemand steekt (veel) werk in een TS en dan gaat men er zo mee om... wellicht dat dit ook een opsteker kan zijn voor de rest van GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dat schoot bij mij eerlijk gezegd ook even in het verkeerde keelgat ja, ook een beetje jammer dat de mod in kwestie direct na het slotje nergens meer te bekennen is en je er ook geen discussie over aan kan gaan.

Er hang hier een beetje een "mijn wil is wet" bij sommige moderators en dat is een beetje jammer.

Bovendien is de TS van het andere topic ook nergens te bekennen, en ipv dat Frisco mij even als mede-auteur toevoegt is hij na het slotje direct verdwenen.

Volgens mij heeft hij niet eens het andere topic bekeken of die ook een TS had, hij ziet staan dat het andere topic weinig pagina's heeft en BOEM dicht zonder te kijken hoe het zit.

Daar lijkt het wel op i.i.g.

[ Voor 37% gewijzigd door jmxd op 08-04-2010 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 14:44

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Tsja, ik begrijp het ook wel. Beide topics hebben precies de zelfde naam, en het oude topic heeft nog maar een honderdtal reacties. De enige reden is dus de verbeterde startpost, tsja, en die kan natuurlijk in het originele topic geëdit worden.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:53

Steffie

Opaque

Ik ben de afgelopen dagen en de komende dagen niet zoveel op het forum aanwezig vanwege persoonlijke omstandigheden. Ik heb jouw nieuwe topic gezien en de topicstart zag er wel goed uit in vergelijking met het oude topic. Maar een nieuw topic openen was naar mijn idee niet echt nodig.

Het was beter geweest wanneer je contact zou hebben opgenomen met een moderator of de topicstarter van het reeds bestaande topic, zodat je mede-auteur had kunnen worden van dat topic. Jouw topicstart betrof meer een overzicht van de serie en vormde geen aanleiding tot een geheel nieuwe discussie over de serie. Het had dus prima in dat topic geplaatst kunnen worden als eerste post.

Ik heb jou inmiddels mede-auteur gemaakt van het oude topic. Als je wilt kun je dus daar de topicstart van het nieuwe topic opnieuw plaatsen als eerste post.

[ Voor 10% gewijzigd door Steffie op 08-04-2010 10:00 ]

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
:?
Lighteye is niet de topicstarter van dat gesloten topic. Dat is Twylight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Misschien is het een ietwat te sterke reactie geweest om dit topic te hebben geopend. Maar het idee erachter is verder goed bedoeld. Er zijn mensen op GoT die moeite steken in het e.e.a. en met name de startposts. Het was misschien beter geweest een iets uitgebreidere reactie te geven van waarom het topic op slot is gezet en een alternatief van wat wel de bedoeling was geweest (TR of in het huidige topic plaatsen bijv.).

Overigens is in mijn beleving een nieuw topic ook een idee geven aan nieuwe lezers van "hee, we hoeven niet een ellenlang draadje door te lezen, misschien is het wat voor mij", dat idee, een verse nieuwe start over een onderwerp.

En NSTM is niet de enige forum waar grote startposts staan en daarom was ook mijn idee om het algemeen onder de aandacht te brengen. Niet dat ik daarmee wil zeggen dat er ergens anders ook perse een probleem is.
Pagina: 1