Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Problemen met Google Earth 5

Pagina: 1
Acties:

• Ciedric
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-11-2024
Sinds kort heb ik mijn oude Google Earth verwijderd om de nieuwste gratis Google earth te installeren.
De reden dat ik ben gaan updaten is dat mijn verouderde versie nog geen street view ondersteunde. De reden dat ik Google Earth nog niet geüpdate had is omdat de straatnamen, plaatsen, etc niet volledig worden weergegeven. Meestal zijn er maar twee of drie letters zichtbaar. Dit geldt voor alles met letters binnen het scherm waarop je de kaart vindt.

Tegenwoordig gooit Google Earht 5 mij er ook af wegens een onverwachte fout. Tja onverwacht is het toch 9 van de 10 keer.

Mijn OS is Windows XP media version.

Groetjes,

Rick

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
misschien een gekke vraag, maar waarom google earth en niet http://maps.google.com?

Desktop | Server | Laptop

• Ciedric
Rupie schreef op woensdag 07 april 2010 @ 21:00:
misschien een gekke vraag, maar waarom google earth en niet http://maps.google.com?
Zo'n gekke vraag is dat niet, op maps kun je geen punten plaatsen e.d. en die dan ook daadwerkelijk onthouden.
Maar goed waarom werkt Earth niet correct op m'n pc?

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Nog altijd geen oplossing voor je probleem hoor, maar punten plaatsen en dergelijke kan via maps toch ook gewoon? Als je een account hebt dan iig, dan kun je ze gewoon opslaan volgens mij.

voor mijn beeldvorming: je krijgt earth dus wel geinstalleerd en in principe werkt het maar je hebt regelmatig last van een crash? verschijnt er niet toevallig iets in de applicatie logs van windows?

Desktop | Server | Laptop

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:41

E-Vix

Nu met sneeuw!

Wat is precies de foutmelding die je krijgt?

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Ciedric
Rupie schreef op donderdag 08 april 2010 @ 08:23:
Nog altijd geen oplossing voor je probleem hoor, maar punten plaatsen en dergelijke kan via maps toch ook gewoon? Als je een account hebt dan iig, dan kun je ze gewoon opslaan volgens mij.

voor mijn beeldvorming: je krijgt earth dus wel geinstalleerd en in principe werkt het maar je hebt regelmatig last van een crash? verschijnt er niet toevallig iets in de applicatie logs van windows?
Hij is een paar keer gecrashed wat de fout melding precies was weet ik niet meer. Ook geeft Google Earth de straatnamen niet weer. Mijn layers staan aan en ik heb Google Earth al verwijderd via software (en de map in program files verwijderd) en opnieuw geïnstalleerd. Installeer ik de oude versie dan zijn mijn straatnamen compleet zichtbaar. In Earth 5 zie ik maar twee of drie letters van straat, plaatsnamen, etc.
Pagina: 1