Toon posts:

LG monitor krijgt geen goede resolutie in XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb net nieuwe 23 inch tft/lcd scherm gekocht van LG: W2343 (HD schermpje). Heb zelf een dell inspiron 6400 laptop waar het scherm via plug en play automatisch aan zou moeten gaan en ook in de goede resolutie.
Maar helaas pakt mijn computer de goede resolutie niet. Ook als ik dit handmatig instel kan ik alleen maar tot 1024 bij 768 kiezen terwijl hd scherm 1920-1080 aan moet kunnen.
Het is me op wonderbaarlijke wijze wel gelukt om een keer 1920-1080 in te kunnen stellen maar na op ok gedrukt te hebben schoot het scherm weer terug op de oude modus.
De driver heb ik ook al handmatig geïnstalleerd maar ook zonder enig resultaat helaas.

Weet iemand misschien hoe ik dit probleem kan oplossen? Heb al een paar uur er aan gezeten maar kom er zelf niet uit:-s

Thanx alvast!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Hoe heb je het ding aangesloten? Analoog of digitaal?

In beide gevallen, zet DDC eens uit en kijk of het dan wel lukt, wie weet krijgt je videokaart gewoon de verkeerde info door.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb m via de blauwe kabel aan de achterkant van me laptop aangesloten dus analoog volgens mij. Bij het uit en aan zetten van de extended desktop werkt ook niet.
Wel kan ik me laptop scherm in de 1920-1080 modus zetten (al kan hij dat helemaal niet aan en moet ik het beeld verschuiven als hij daarop staat, maar me monitor resolutie kan ik niet verstellen.. (nog steeds max 1080-768)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2010 20:37 ]