Red alert 3 zwart terrein/geen detail

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klen_ghost
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-07 20:49
Ik samen met waarschijnlijk nog anderen ondergaan dit probleem,
de custom maps die we in het spel zetten hebben geen/nauwelijks details,
beter gezegt : de details zijn er wel maar het contrast is er niet, alles is nagenoeg zwart op units en water na.
Je ziet niet wat je doet en het is bij vrijwel alle custom maps,

ik weet niet of hier al een forum voor is maar ik kreeg het niet gevonden.
daarom wil ik weten of er meer mensen zijn die deze problemen hebben en me kunnen helpen ervan af te komen zodat we fatsoenlijk custom maps kunnen spelen.
heb er helaas geen screenie van ( het irriteerde me zo erg dat de maps maar meteen heb verwijdert en eerst een oplossing voor het probleem wil hebben gevonden alvorens het opnieuw te proberen).

getest op circa 5 maps alle 5 maps zelfde probleem met geen zichtbaarheid.
wat kunnen we hieraan doen?
drivers zijn het niet ( 2 verschillende geprobeerd en met de huidige nog hetzelfde probleem, 3 totaal andere serie drivers 180 en 190 + nieuwste nvidia drivers).
nvidia 250gts 1024mb
en met de andere pc hetzelfde probleem ook al andere drivers geprobeerd, die pc beschikt over 275gtx 1792mb.

alle hulp en suggesties zijn welkom
ps. game is NIET gepatchd. ( wel cracked ... omdat ik me schijfje niet wil bekrassen). (ook al verschillende cracks gehad zonder effect).

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:43
Is een bug die is opgelost in patch 1.12 volgens mij.
Uit de release notes: Fixed a bug that caused certain textures to display incorrectly when playing multiple, different community-made maps in succession.

Complete release notes zijn hier te vinden: http://www.pcgameshardwar...dy-for-download/Download/

Succes er mee.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
klen_ghost schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:10:
ps. game is NIET gepatchd. ( wel cracked ... omdat ik me schijfje niet wil bekrassen). (ook al verschillende cracks gehad zonder effect).
Right :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:20
Sja waarschijnlijk wordt het toch tijd om de game te patchen. En misschien ligt het wel aan de crack die je gebruikt hebt (die overigens tot warez worden beschouwd, dus waardoor je eigenlijk geen support krijgt)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klen_ghost
Timocos schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:23:
Sja waarschijnlijk wordt het toch tijd om de game te patchen. En misschien ligt het wel aan de crack die je gebruikt hebt (die overigens tot warez worden beschouwd, dus waardoor je eigenlijk geen support krijgt)
ja dat risico pak ik me voor lief, ( liever geen support op de crack en een schijfje dat niet beschadigd ;) )

zoals hierboven genoemd ga ik mijn versie dan eens proberen te updaten om te zien of het effect heeft.
bedankt voor de tips :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klen_ghost
nou de patch naar 1.12 schijnt het probleem opgelost te hebben, ( handig om te weten voor lan parties als je graag wat anders dan stock maps speelt ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier zelfde probleem
echter vergat Ghost te vermelden dat hij op vista ultimate x64 draait.
ik draai op Windows 7 (64bit) en patch installeert wel maar is niet zichtbaar in het menu (opties van de game)
dus details komen ook nie tevoorschijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klen_ghost
Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 23:03:
Hier zelfde probleem
echter vergat Ghost te vermelden dat hij op vista ultimate x64 draait.
ik draai op Windows 7 (64bit) en patch installeert wel maar is niet zichtbaar in het menu (opties van de game)
dus details komen ook nie tevoorschijn :(
met copy paste methode (van Ghost zijn game dir) is dit ook opgelost geworden, (schijnbaar niet egt een vlekkeloze patcher)
Pagina: 1