[PC] Runaway: a twist of fate

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amx
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-03 13:43
heeft iemand gehoord of deze game uberhaupt nog gereleased wordt? ik heb hem in de pre-order , maar nog niks mogen vernemen dat ze hem uit de backorder hebben... ik kan hem in principe ook downloaden en dan hopen dat er nog een legale versie te vinden is, maar dan moet je weer op zoek naar cracks, en die zijn vaak besmet...
heeft iemand deze game al ontvangen (al dan niet geimporteerd) ik heb me best vermaakt met de eerste 2 delen :> maar ik bgin te vermoeden dat ie niet meer in de schappen zal komen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Het is prima als je een topic voor een spel wilt openen maar daar stellen wij wel een aantal eisen aan.
Lees eens Het algemeen beleid #topicplaatsen door en uiteraard kun je ook ideeën op doen van andermans topics.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-05-2023
Ik heb hem gekocht via

http://eu-adventureshop.g...of-Fate.html?affiliate=AG

Je hebt geen creditcard nodig. Paypal account kan ook.
Ik zie trouwens dat hij ook via bol.com beschikbaar is, maar wel een levertijd van 2-3 weken.

Oh, en the whispered world is ook binnenkort beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Targhor
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-10-2024
Via de officiele site kun je hem kopen en downloaden. Als je daarvan houdt iig, geen doosje enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacQ
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-01 20:51
op play.com staat hij nog als pre-order voor 07/05/2010 release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Was het niet zo dat alleen de franstalige versie was uitgekomen en dat de internationale versie vertraging had opgelopen. Dat heb ik tijdens mijn stage in het gamewereldje opgevangen in ieder geval. Geen idee hoe het er nu mee staat trouwens. Ik krijg geen inside information meer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Targhor
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-10-2024
Nee hoor, gewoon prima Engelse versie gespeeld afgelopen weekend. Wel in 1,5 dag uitgespeeld, maar was redelijk vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-05-2023
Nu is hij zelfs via dimension plus verkrijgbaar.
Nou heb ik een week geleden the whispered world besteld via gamerorder.nl. Na een week nog niet binnen zie ik hem nu op steam staan. Had ik nou maar gewoon gewacht.
Pagina: 1