Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wifi digitale fotolijst voor bijv. p2000

Pagina: 1
Acties:

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:22

TF

bla bla

Topicstarter
Ik heb hier een i-mate momento digitale fotolijst voorzien van wifi waar ik eigenlijk niets mee doe. Nu had ik zomaar een idee om p2000 meldingen erop te laten verschijnen. Als vanzelf is dit niet standaard mogelijk en zal ik iets moeten doen.

Heeft iemand enig idee of zon OS uberhaubt te flashen is of waar het op werkt? Ik kan niet echt aanknopingspunten vinden via google

• TF

TF

bla bla

Topicstarter
ik ben er onderwijl achter dat mijn fotolijst via RSS feeds fotos moet kunnen laten zien. Ben wel benieuwd of het dan ook lukt om RSS tekst te laten zien.

Voorlopig kom ik niet verder want ik ben de originele AB eventjes kwijt en aangezien die op RF werkt kan ik hem niet op mijn Harmony 885 zetten.

Zal worden vervolgd....

Verwijderd

Misschien is het een idee om een script of batch te maken die een screenshot van de melding maakt?

En dat met een ander script er een RSS van maakt? ;)

Verder heb ik geen verstand van digitale fotolijstjes en ik weet dus niet of je er een custom rom op kan flashen 8)7

iig suc6 :)

• TF

TF

bla bla

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:55:
Misschien is het een idee om een script of batch te maken die een screenshot van de melding maakt?

En dat met een ander script er een RSS van maakt? ;)

Verder heb ik geen verstand van digitale fotolijstjes en ik weet dus niet of je er een custom rom op kan flashen 8)7

iig suc6 :)
Deze i-mate momente draait een Windows CE versie (embedded). Er zijn vooralsnog geen firmware updates en de 'live' foto dienst van i-mate is sinds februari 2009 uit de lucht.

Firmware was alleen te verkrijgen via de live dienst. (na betaling FCOL)

Ik heb ook al gedacht aan het maken van een dynamische afbeelding die telkens de updates krijgt. Hier ben ik al helemaal niet in thuis dus een mooi studie-objectje

• TF

TF

bla bla

Topicstarter
helaas valt er niets te beginnen met mijn fotolijst, de 'dienst' is uit de lucht en kan op geen enkele andere manier met het wifi gedeelte aan de slag.

Dus alleen via SD kaart photostreamen

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Kan je niet met een sniffer checken welke feed de online dienst wilt raadplegen?

Of misschien kan je gewoon via een hack root access krijgen, moet je even googlen

• TF

TF

bla bla

Topicstarter
Megamind schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:47:
Kan je niet met een sniffer checken welke feed de online dienst wilt raadplegen?

Of misschien kan je gewoon via een hack root access krijgen, moet je even googlen
Nog even flink rondgegoogled. Maar het lukt mij niet enige knappe info te vinden., Echt een zonde. Hij werkt op windows CE ,dus je zou zeggen dat hij misschien te flashen is, maar ook dit is nergens te vinden.
Pagina: 1