Toon posts:

is dit een goed gamesysteem?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

omdat ik niet echt goed ben met computers zou ik jullie willen vragen wat jullie van volgend systeem vinden.. Is een compleet systeem want kan het zelf niet in elkaar zetten... Ik ga het gebruiken voor schoolwerk en ook om te gamen (bad company2, MW2, en in de toekomst ook natuurlijk)

CPU: intel E8500
mobo: gigabyte GA-ep45-ud3lr
ram:4 GB DDRII
videokaart: 1 GB Geforce GTS 250
behuizing: coolermaster Xcalade Rc-690
HDD: 2 * 640 GB S-ATA II

Alvast bedankt voor de reacties.

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-12 11:21

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Om ervoor te zorgen dat GoT niet volloopt met dit soort topics hebben we daar een centraal topic voor: [BBG aanschaf] Game- en high-end Gamesysteem maart 2010.
Als je je vraag daar opnieuw stelt word je snel geholpen. :)

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

'T is een aardig systeempje maar al een beetje oud. Dus tenzij hij een beetje goedkoop is en je op het budget wilt letten zou ik eerder gaan voor een quadcore en DX11-videokaart, zijn beide prima betaalbaar (die E8500 en GTS250 zijn nu eigenlijk juist relatief te duur).

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:01

Theo

moederbord

Ik mis de voeding in het geheel, deze zit niet bij de kast inbegrepen. Verder lijkt het systeem een budgetsysteem te zijn. Waarom er dan twee HD's in moeten is mij onduidelijk. Je kan je budget beter besteden aan een goede videokaart plus één grote harde schijf.

Verder zijn de cpu en gpu redelijk gedateerd en je kan voor hetzelfde geld iets beters krijgen.

7400 Wp op het dak