Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik kan mijn iPhone opeens niet meer opladen en mijn computer herkend hem ook niet meer. Het enige wat ik zie als ik hem opstart (of de "two-finger salute"doe) is een bijna leeg rood batterijtje en een stekkertje + bliksemschicht logootje. Het volgende heb ik al geprobeerd:

- computer opnieuw opstarten met iPhone er al aan
- terwijl ik de tf salute doe, hem connecten aan de computer
- 4x mute knop en dan tf salute (schijnt bij sommige mensen te werken)
- DFU mode, daar kom ik dus niet in, ik kom nooit zo ver dat ik het pinapple logo zie.
- op te laden met USB charger, werkt ook niet.

Verder moet ik ook zeggen, dat ik geen idee heb waardoor het gekomen is. Ik ging gewoon slapen en de dag erna deed hij niks meer.

any help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 16:50
hoelang heb je hem al opgeladen ? want het klinkt gewoon als een slapende batterij die opgeladen moet worden en dan vanzelf weer wakker word :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
syntesia schreef op woensdag 07 april 2010 @ 16:13:
hoelang heb je hem al opgeladen ? want het klinkt gewoon als een slapende batterij die opgeladen moet worden en dan vanzelf weer wakker word :P.
Nee was het maar zo. Ik heb hem al geprobeerd op te laden toen hij nog langzaam leegliep. Ik heb hem zelfs al een paar uur proberen te opladen met usb charger én met de computer, maar beide zonder resultaat. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 10:20
Probeer eens iemand te vinden met een iPod 4th Gen, 3th Gen, iPod Photo of iPod Mini. Zij hebben een firewire adapter ipv de USB versie. Wellicht dat je daarmee wel kan bijladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adslfreak
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-05 18:29
lijkt wel of je laadgedeelte defect is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:34

Maximus

There is no substitute

tha_bulldog schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:47:
Probeer eens iemand te vinden met een iPod 4th Gen, 3th Gen, iPod Photo of iPod Mini. Zij hebben een firewire adapter ipv de USB versie. Wellicht dat je daarmee wel kan bijladen?
De firewire adapters werken niet meer op de iPhone en de nieuwere generaties iPod sinds Apple zelf gestopt is met het bijleveren van de Firewire kabels, uit mijn hoofd werkt alleen de iPod t/m generatie 4 er mee, de iPod mini tot generatie 2 en verder daar boven niets meer.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
adslfreak schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:49:
lijkt wel of je laadgedeelte defect is...
Daar ben ik dus ook bang voor, maar in hoeverre is dit mogelijk aangezien ik hem niet heb laten vallen oid. En hoe weet ik zeker dat hij niet de batterij zelf is of iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Hoe oud is de iPhone 1th gen? Kan natuurlijk best dat de accu versleten is.

Maar heb je al een andere usb-kabel geprobeerd? (eventueel lenen van iemand anders als een iphone een unieke aansluiting heeft) Ik heb ook wel kabeltjes liggen waar ik mijn telefoon niet mee opgeladen krijg, dus het zou ook iets simpels als het kabeltje kunnen zijn.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 16:50
zit er misschien een prop stof in je connectiegat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:21
Als ik het zo lees zou ik denken aan een accu die stuk/op is. Je bij bij www.pdatech.nl zo een nieuwe laten plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
Ik heb hem 2ehands gekocht, dus hij kan best een groot aantal uren gedraaid hebben, maar dat kan toch niet betekenen dat de accu opeens niks meer doet (behalve dat icoontje laten zien dan). Ik heb al met een ander kabeltje geprobeerd, zonder succes. Verder heb ik de aansluiting schoongemaakt, maar dit mocht ook niet baten.
@ jjbstolk, in hoeverre is het dan de accu en niet de aansluiting?
Pagina: 1