Noob vraag: html hulp met gastenboek

Pagina: 1
Acties:
  • 239 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lf2
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-10-2024
Beste tweakerss

ik heb hulp nodig met een gastenboek die ik op een site wil zetten alleen heb ik totaal geen verstand van mysql of php...

ik weet dat de server php en mysql ondersteunt...ik heb het geprobeerd met talloze tutorials maar elke keer als ik bij het database gebeuren aan kom loop ik helemaal vast...

wie heeft er zin om me te helpen.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Waar loop je precies op vast? Ik denk niet dat er hier mensen zijn die zin hebben om dit voor jou werkend te gaan maken ;)
Laat even weten wat je allemaal geprobeerd hebt en waar je tegen aanloopt.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:05

beany

Meeheheheheh

lf2 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:43:
Ik niet, maar voor anderen die wel zin hebben: Wat gaat er mis? Laat eens wat code zien? Wat heb je zelf al geprobeerd? Wat zijn foutmeldingen? etc etc

Op deze manier valt er niks mee te doen namelijk...

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
lf2 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:43:
Niemand op deze manier; dat is gewoon werving. Neem onze Quickstart even door a.u.b. en lees dan meteen Waar hoort mijn topic? want je topic staat hier nog verkeerd ook.

[ Voor 30% gewijzigd door RobIII op 07-04-2010 15:51 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.