[2 beeldschermen] Probleempje

Pagina: 1
Acties:

• Azertyftw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-03-2025
Hallo Allemaal,

Mijn logisch denkvermogen heeft mij even in de steek gelaten :p
Ik wilde even weten of het volgende globaal mogelijk is, specs kan ik helaas niet geven.

Men heeft:

Beeldscherm - Laptop
(Scherm 2) (Scherm 1)

Zo staan ze ook opgesteld, met het probleem dat je als je van de laptop naar scherm 2 wilt je naar rechts moet bewegen, welk een beetje tegen is. Is het mogelijk om in te stellen dat je naar links beweegt om naar scherm 2 te komen ?

Hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel :p

Thanks in advance!

Grtz

It's super mega death christ 4000 B.C. Version 2.0 Beta B*tch!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Bij de eingenschappen van je grafische kart kan je het 2de scherm oppakken, en naar links slepen, zodat het 2de scherm dus links van het 1ste scherm staat.

Ey!! Macarena \o/

• JelteV
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-12-2025
Als je naar je beeldscherm instellingen gaat kun je daar je "scherm" vastpakken en overal neer slepen waar je maar wilt.

Snap je wat ik bedoel?

• Azertyftw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-03-2025
RaZ schreef op woensdag 07 april 2010 @ 13:57:
Bij de eingenschappen van je grafische kart kan je het 2de scherm oppakken, en naar links slepen, zodat het 2de scherm dus links van het 1ste scherm staat.
Owja wacht even, ik heb dit net geprobeerd in de instellingen dinges van Nvidia.
Beeldscherm-instellingen startte niet op namelijk dus moet de laptop zometeen zowieso eens opnieuw opstarten. Als het daar echt in kan zou het fijn zijn :p
JelteV schreef op woensdag 07 april 2010 @ 13:58:
Als je naar je beeldscherm instellingen gaat kun je daar je "scherm" vastpakken en overal neer slepen waar je maar wilt.

Snap je wat ik bedoel?
Idem

[ Voor 21% gewijzigd door Azertyftw op 07-04-2010 13:59 ]

It's super mega death christ 4000 B.C. Version 2.0 Beta B*tch!