[iPod touch] Skype en iPod touch 1G

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ey,

heb een serieus probleemke
ik heb een ipod touch van de eerste generatie en heb hierop skype geïnstalleerd zodat ik kan bellen als ik op reis ben. Ik dacht ik koop me een paar oortjes met aangesloten micro van apple. maar nu blijkt dat deze functie niet werkt op een ipod touch van de eerste generatie.

Is hier op een of andere manier een mouw aan te passen.

Alvast bedankt.

Greets
Tinneke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 12:05:
ey,

heb een serieus probleemke
ik heb een ipod touch van de eerste generatie en heb hierop skype geïnstalleerd zodat ik kan bellen als ik op reis ben. Ik dacht ik koop me een paar oortjes met aangesloten micro van apple. maar nu blijkt dat deze functie niet werkt op een ipod touch van de eerste generatie.

Is hier op een of andere manier een mouw aan te passen.

Alvast bedankt.

Greets
Tinneke
Welkom op het forum! Misschien is het handig om je topic volgende keer een wat betere naam te geven, zoals "iPod touch met Skype en microfoon werkt niet?".

Wat werkt er precies niet, de oortjes of Skype? Zover ik weet kun je met Skype ook gewoon op een iPod touch bellen mits je op WiFi zit (er zit geen mobiel internet op) en je inderdaad zo'n koptelefoon met microfoon gebruikt.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2010 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:20
Ik heb de topictitel wat aangevuld :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
(overleden)
Hoedje schreef op woensdag 07 april 2010 @ 16:32:
Ik heb de topictitel wat aangevuld :)
Het gaat alleen over een Ipod touch 1e generatie en niet over een Iphone. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:32
Staat er ook niet op de handleiding van de Apple oortjes + mic "only compatible with iPod Touch 2G and higher"?

Ik vrees dat de microfoonfunctie dan inderdaad niet gaat werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
is ipod touch eerst generatie, oortjes werken wel maar blijkbaar niet combineerbaar met ipod touch eerste generatie :(. had gehoopt dat er op een of andere manier een omweg zou zijn om dat probleem te ontwijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
thanx voor wijzigen van titel trouwens, is nog wat nieuw e :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De microfoon in de 'nieuwe' apple oortjes werkt naar mijn ervaring inderdaad niet op iPod touch. Hiervoor moet je denk ik echt een iPhone hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01:25

Scott

Ik ben, dus ik tweak

NtodaS, ze werken wel op iPod touches van de tweede en derde generatie, helaas voor TS heeft de eerste generatie geen mogelijkheid tot microfooninput. Wellicht dat een jailbreak je nog ergens mee kan helpen, maar de standaard software biedt die mogelijkheid helaas niet.
Pagina: 1