Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribledragon
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 12:08
Op 1 April (geen grap) heb ik een verlengingscontract aangevaagd via GSMWeb in combinatie met een HTC Desire. Dit voor de op de website staande prijs: 149 euro en 18,95 p/mnd +9.95 TMobile Relax 25 1 jaar.

Op 2 April ontvang ik per email het contract. Hierin staan andere prijzen: 170 euro en 19,95+9,95.

Natuurlijk gelijk de helpdesk gebeld, In overleg met hun de gegevens op het contract mogen aanpassen en ik moest zorgen dat ze hem voor 5 april in hun bezit hadden.

Gezorgd dat ik kon scannen en printen voor die tijd. Zodat ik op 4 april het gescande contract en overige benodigheden per email heb opgestuurd.

Vandaag 7 april een brief ontvangen of ik akkoord ga met de prijs van 170 euro. Gelijk weer gebeld. Nu deelde de helpdsek mij mee dat omdat zij het contract pas 6 april hebben ingeboekt en daarom niet meer op tijd zijn bij de provider dat ik hem niet tegen afgesproken voorwaarden kan afnemen.

Nu vraag ik mij af wat zijn mijn rechten waar doe ik verstandig aan.

Aan de ene kant komt mijn "ik heb gelijk dus ik zal het halen" gevoel naar boven... aan de andere kant het is 21+12 euro verschil, is dit een berg moeite waard.

Heb geprobeerd er met de helpdesk uit te komen, ze geven toe dat de datum van inleveren van 5 april in hun systeem ook genoemd wordt, echter toch blijven ze erbij dat ik de hogere prijs moet betalen.

Samsung R710 Q9000 geforce 130m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:18

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

dat ligt redelijk aan jezelf. Ben je principieel genoeg om hier een punt van te maken of niet.
Voor het geld moet je het niet doen zoals je zelf al zegt. Het principiële gedeelte, ja, dat kan je alleen zelf beslissen.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:06

franssie

Save the albatross

het vechten door de juiste prijs is meestal (zoals nu) de moeite niet waard.
Aan de andere kant, het ingaan op hun aanbod geeft een onvoldaan gevoel denk ik.

Wat ik dan meestal doe is een andere leverancier zoeken dus antwoorden de oude prijs of niet.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribledragon
Damn was ik maar niet zo principieel van binnen. Heb echt het gevoel van ik heb gelijk maar krijg het niet ... en om dan los te laten is moeilijk. Weet ook niet of ik mijn gelijk zou halen mocht ik het gevecht aangaan. Mijn gevoel zegt we hebben een afspraak gemaakt ik ben mijn eind nagekomen heb snel beslist nu moeten jullie ook over de brug komen. Heb zelfs gezegd snap dat jullie de prijs van het abonnement niet kunnen aanpassen echter de prijs van het toestel ligt wel in jullie macht maar ook dat kon niet. Ik ga eens een eindje wandelen misschien kom ik er dan wel uit. Snap dat ik dit gewoon zelf moet beslissen. Misschien is het ook een verkapte rant hierboven.

Edit 14.40

Zojuist nogmaals gebeld met GSMWeb. Weer geen enkele flexibiliteit te ontdekken. Gevraagd naar de mogelijkheden voor klachtafhandeling. HIerop hebben ze mij het standaard emailadres gegeven. Hier heb ik een mail naar toe gestuurd.Ik zal afwachten.

In ieder geval zal ik de telefoon niet tegen die prijs bij hun kopen zoals hierboven ook al aangegeven. Hieraan zou ik zeker geen prettig gevoel overhouden.

[ Voor 24% gewijzigd door Tribledragon op 07-04-2010 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
heb je het contract al ondertekend? zo nee dan kan gsmweb jou toch niet verplichten het contract te tekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribledragon
Het contract had ik al ondertekend met aanpassingen die ik gemaakt had in prijs in overleg met de helpdesk. Ze kunnen mij niet houden aan de nieuwe prijs maar ik in mijn ogen hun wel aan de "oude" (lagere) prijs.

Vanochtend een telefoontje gehad van ik vermoed de afdeling klachtenafhandeling of in ieder geval iemand die dat onder zijn hoede heeft. Ze hebben hun best gedaan om mijn toch tegen de afgesproken prijs het toestel te laten bestellen. Dit levert een iets langere levertijd op maar wel de in mijn ogen juiste prijs. Hiermee ben ik akkoord gegaan dus nu is het afwachten tot ik mijn mooie nieuwe gsm geleverd ga krijgen.

Het versturen van een onderbouwde redenering waarom ik vond dat ik in mijn gelijk stond heeft dus toch geholpen. Mijn dank aan GSMWeb voor de toch correcte afhandeling na aandringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lelletje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 14:04
(jarig!)
Jij hebt de aanpassingen op het contract gedaan en ondertekend? Succes bij eventuele vervolg hiervan mocht GSMweb nog zeggen dat het 170 euro wordt...

Elke aanpassing met de pen op een contract is namelijk rechtsongeldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 12:06

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Lelletje schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:34:
Jij hebt de aanpassingen op het contract gedaan en ondertekend? Succes bij eventuele vervolg hiervan mocht GSMweb nog zeggen dat het 170 euro wordt...

Elke aanpassing met de pen op een contract is namelijk rechtsongeldig.
Geef mij aub eens een wettekst waarin dat staat?

(ik snap je idee wel, maar je verwoordt het een beetje krom....)

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribledragon
Die aanpassingen heb ik in overleg met de helpdesk gedaan en niet op eigen houtje en zoals ik reeds in de post had aangegeven zijn we er al uit gekomen. Dit was een mondelinge overeenkomst die ik in het contract heb verwerkt.

En neem aan dat je bedoelt dat het contract ongeldig is in plaats van de aanpassingen met pen ongeldig?

Ondertussen opgelost en afgehandeld. Heeft een tijdje geduurd en nog langer voor ik het hier meldde mijn excuses daarvoor.

Telefoon voor de bestelde prijs ontvangen.

[ Voor 20% gewijzigd door Tribledragon op 09-08-2010 16:40 . Reden: update ]

Pagina: 1