Nu ik een nieuwe dualscreen setup heb besloot ik eens te zoeken naar een nette monitor stand om de schermen aan te monteren, een mount kan niet omdat het bureaublad aan de muur vastgemaakt is en aan de muur een mount of rail kan ook niet door de plankenstellage die er boven hangt. Ook zou een stand makkelijker te verplaatsen zijn, vandaar de voorkeur voor een stand.
Ik kwam uit op:
pricewatch: Ergotron LX Dual Display Lift Stand
pricewatch: Ergotron LX Triple Display Lift Stand, max. 3x 21"
De voorkeur gaat uit naar de triple screen stand (waar er twee aan kunnen) om later naar nog grotere schermen te kunnen of alles in portrait te hangen met een derde scherm.
Nu is het een zeer elegante oplossing, maar 211 tot 250 (dual) of 260 tot 300 (triple) euro zijn bedragen waar ik een derde scherm voor kan halen. Zijn er goedkopere alternatieven die hetzelfde kunnen zonder aan zelfbouw te moeten gaan denken?
Toch besloten de triple screen stand te bestellen, ik kan altijd nog gebruik maken van de wet koop op afstand.
Ik kwam uit op:
pricewatch: Ergotron LX Dual Display Lift Stand
pricewatch: Ergotron LX Triple Display Lift Stand, max. 3x 21"
De voorkeur gaat uit naar de triple screen stand (waar er twee aan kunnen) om later naar nog grotere schermen te kunnen of alles in portrait te hangen met een derde scherm.
Nu is het een zeer elegante oplossing, maar 211 tot 250 (dual) of 260 tot 300 (triple) euro zijn bedragen waar ik een derde scherm voor kan halen. Zijn er goedkopere alternatieven die hetzelfde kunnen zonder aan zelfbouw te moeten gaan denken?
Toch besloten de triple screen stand te bestellen, ik kan altijd nog gebruik maken van de wet koop op afstand.
[ Voor 4% gewijzigd door Wiethoofd op 07-04-2010 16:32 ]