Ik heb een 1 gb netwerkkaart in mijn pc laten plaatsen, windows herkent de kaart, drivers worden via de cd geinstalleerd, echter zecht hij onderin de taakbalk dat er geen of een beperkte verbindingsmogelijkheid is, met een geel driehoekje met zwart uitroepteken erin.
Als ik dan de browser start geeft hij geen verbinding.
De kaart is al een keer uninstalled en opnieuw door windows herkent zonder daarvoor de drivers te hebben moeten installeren.
Iemand enig idee hoe ik de netwerkkaart werkend krijg.
Als ik namelijk een 10 mbit kaartje erin prik doet hij het meteen.
En in de winkel waar ik hem gekocht heb hebben ze hem in de pc gezet, drivers geinstalleerd en meteen werken, maar na een auorit thuis gekomen te zijn treden deze problemen op.
Ik heb een internetaansluiting via upc en sluit de kabel rechtstreeks op de pc aan zonder hub\switch of router.
Als ik dan de browser start geeft hij geen verbinding.
De kaart is al een keer uninstalled en opnieuw door windows herkent zonder daarvoor de drivers te hebben moeten installeren.
Iemand enig idee hoe ik de netwerkkaart werkend krijg.
Als ik namelijk een 10 mbit kaartje erin prik doet hij het meteen.
En in de winkel waar ik hem gekocht heb hebben ze hem in de pc gezet, drivers geinstalleerd en meteen werken, maar na een auorit thuis gekomen te zijn treden deze problemen op.
Ik heb een internetaansluiting via upc en sluit de kabel rechtstreeks op de pc aan zonder hub\switch of router.
[ Voor 7% gewijzigd door racoon op 07-04-2010 09:07 ]
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??