hallo,
ik heb een probleem met mijn itunes.
ik had laatst een probleem met itunes 9.1.
ik moest downgrade naar 1 lagere versie van itunes. (formatteren)
ik kan nu niet meer mijn programma's erop overgezeten, ik had ze via usbstick opgeslagen. ik krijg steeds het venster machtigen in beeld.
als ik dat in klik krijg ik steeds deze computer is reeds geautoriseerd
inclusief deze, heeft u een totaal aantal van computer geautoriseerd van de voor u beschikbare 5.
daarna krijg ik een venster van. deze computer is niet langer gemachtigd voor programma's die zijn geïnstalleerd op de iphone, wil u deze machtigen voor onderdelen die zijn aangeschaft bij itunes store?
ik heb wel 100 machtigen gedaan nog steeds zelfde fout.
en ik heb me iphone hersteld maar ik krijg nog steeds de zelfde fout. weet iemand raad?
ik heb een probleem met mijn itunes.
ik had laatst een probleem met itunes 9.1.
ik moest downgrade naar 1 lagere versie van itunes. (formatteren)
ik kan nu niet meer mijn programma's erop overgezeten, ik had ze via usbstick opgeslagen. ik krijg steeds het venster machtigen in beeld.
als ik dat in klik krijg ik steeds deze computer is reeds geautoriseerd
inclusief deze, heeft u een totaal aantal van computer geautoriseerd van de voor u beschikbare 5.
daarna krijg ik een venster van. deze computer is niet langer gemachtigd voor programma's die zijn geïnstalleerd op de iphone, wil u deze machtigen voor onderdelen die zijn aangeschaft bij itunes store?
ik heb wel 100 machtigen gedaan nog steeds zelfde fout.
en ik heb me iphone hersteld maar ik krijg nog steeds de zelfde fout. weet iemand raad?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2010 06:09 ]