1
klik voor groter

2
klik voor groter

3
klik voor groter

4
klik voor groter

5
klik voor groter

6
klik voor groter

7
klik voor groter
[ Voor 46% gewijzigd door Armada. op 11-04-2010 16:32 ]
[ Voor 46% gewijzigd door Armada. op 11-04-2010 16:32 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Joor op 07-04-2010 02:09 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Live view icm een statief is uberhandig.SpartanArmada schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:38:
Bedankt voor de tip! Is live view toch nog ergens goed voor.
Dit laatste was helaas correct. Toch vond ik het al een hele privilege om zo in de kerk rond te mogen lopen en foto's mogen maken zonder dat er verder mensen waren behalve wat medefotografen.jip_86 schreef op zondag 11 april 2010 @ 20:01:
Ik vind het een mooie serie. Goed belicht, lijkt me erg lastig om de balans te vinden tussen de verlichte stukken en de donkere stukken. Ik vind de overzichtsfoto's naar het altaar toe soms iets te druk waardoor er dingen wegvallen. Daarom sluit ik me wel bij BeF-Bacchus aan dat ik wel iets meer details zou willen zien. Ik vermoed alleen dat je, zoals in veel kerken, niet in het gedeelte bij het altaar mag komen.
Verwijderd
Armada. schreef op zondag 11 april 2010 @ 20:42:
zonder dat er verder mensen waren behalve wat medefotografen.
Ik doe een geweldige cursus aan de Volksuniversiteit van Groningen. De docent had een connectie met iemand bij de kerk, waardoor ik en 4 anderen twee uren lang(!) daar foto's mochten maken. We hadden erg geluk met het licht, we begonnen om 19.30 en toen scheen er nog heel warm licht door de glas-in-lood-ramen. Helaas heb ik dat niet kunnen vastleggen zoals ik wilde. Al met al vond ik het echt een geweldige ervaring die mij erg heeft aangespoord om op sommige plekken gewoon te vragen wat er mogelijk is qua het fotograferen, of misschien nog bepaalde dingen toch wel mogen en zo.Verwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 23:30:
[...]
![]()
Vertel eens wat meer over de achtergrond van je shoot dan.
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq