Topictitel is wat onduidelijk misschien, maar wist niet hoe het anders te omschrijven.
Daarom maar even een filmpje gemaakt.
En een screenshot hieronder. (zie onderaan bij de taakbalk)

Ik heb dit sinds de 5770 er in is gezet. De oude drivers heb ik eerst helemaal verwijderd. En daarna CCC 10.3 opnieuw geïnstalleerd. Deze ongein gebeurt ingame maar ook gewoon op de desktop en niet alleen op de plek zoals op de foto en film te zien is.
Voeding is het probleem niet (700Watt) deze heeft hiervoor altijd gedraaid met 2 x HD3850 in Crossfire en daar nooit problemen mee gehad. Draai Win7 Pro x64.
Ik heb al zitten zoeken op internet, maar ik kan niets soortgelijks vinden (of ik gebruik de verkeerde keywords...
)
Het gebeurt heel random daarom is het erg irri. Geen pijl op te trekken.
Daarom maar even een filmpje gemaakt.
En een screenshot hieronder. (zie onderaan bij de taakbalk)

Ik heb dit sinds de 5770 er in is gezet. De oude drivers heb ik eerst helemaal verwijderd. En daarna CCC 10.3 opnieuw geïnstalleerd. Deze ongein gebeurt ingame maar ook gewoon op de desktop en niet alleen op de plek zoals op de foto en film te zien is.
Voeding is het probleem niet (700Watt) deze heeft hiervoor altijd gedraaid met 2 x HD3850 in Crossfire en daar nooit problemen mee gehad. Draai Win7 Pro x64.
Ik heb al zitten zoeken op internet, maar ik kan niets soortgelijks vinden (of ik gebruik de verkeerde keywords...
Het gebeurt heel random daarom is het erg irri. Geen pijl op te trekken.
[ Voor 11% gewijzigd door ManiacsHouse op 07-04-2010 00:35 . Reden: Even filmpje geembed. Thanks voor de tip Wiethoofd ]