[ipad] Kopen in spanje?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02-2017
Ik wil graag een Ipad aanschaffen en nu las ik dat ze in Spanje ook worden verkocht. Nu ga ik in mei op vakantie naar Gran Canaria. Nu vroeg ik me af of er mensen zijn die ook in Spanje een Ipad hebben gekocht en waar moet ik op letten?

Is het überhaupt wel verstandig om in Spanje een Ipad te kopen en zijn er struikelblokken. Te denken valt aan taal / snoeren etc.. Wie weet hier iets meer over? In Google kon ik nog niet echt wat vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:12
RSD schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 23:07:
Ik wil graag een Ipad aanschaffen en nu las ik dat ze in Spanje ook worden verkocht. Nu ga ik in mei op vakantie naar Gran Canaria. Nu vroeg ik me af of er mensen zijn die ook in Spanje een Ipad hebben gekocht en waar moet ik op letten?

Is het überhaupt wel verstandig om in Spanje een Ipad te kopen en zijn er struikelblokken. Te denken valt aan taal / snoeren etc.. Wie weet hier iets meer over? In Google kon ik nog niet echt wat vinden!
Heb je al op de Online Apple Store van Spanje gekeken? Dan zie je nl. dat de iPad daar - net als in de rest van Europa - nog niet verkrijgbaar is. Deze komt pas eind April.

Voor de rest zijn gewoon alle aansluitingen en kabels hetzelfde als in NL en is verder niets bekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Nederlandse taal staat er vanaf de release standaard op, dus daar hoef je je ook niet druk om te maken. :)