Sinds een paar weken heb ik de Sony Bravia KDL-32EX500
Super mooie televisie, waar ik zeer tevreden mee ben!
Maar wat me opvalt bij films en gister avond met Harry potter (via digitale televisie)
Is dat het super helder beeld is, de mensen zijn dan heel scherp maar je ziet dat de achtergrond geanimeerd is. Alsof ze zeg maar echt ervoor lopen, in plaats van in de scene. Je zit niet meer in de film sfeer.
Beneden bij me ouders heb ik hier geen last van. Dit heb ik met meerdere films, ook die niet geanimeerd zijn. De verhoudingen kloppen niet. Ik heb al de handleiding gelezen en de beeld instellingen op verschillende manieren aangepast.
dit zijn instellingen
Beeldmodus - levendig
Verlichting - 5
Contrast - 80
Helderheid - 75
kleur - 55
kleurtint - 0
kleur temperatuur - koel
beeldscherpte - 15
Ruisonderdruk - hoog
Mpeg ruisonderdr. - uit
Motionflow - hoog
film mode - auto 1
Bij geavanceerd
Zwartcorrectie - laag
adv. contrastoptimalisatie - midden
Gamma - 0
automatische lichtdimmer - midden
helder wit - hoog
live colour - hoog
is hier een oplossing voor
Super mooie televisie, waar ik zeer tevreden mee ben!
Maar wat me opvalt bij films en gister avond met Harry potter (via digitale televisie)
Is dat het super helder beeld is, de mensen zijn dan heel scherp maar je ziet dat de achtergrond geanimeerd is. Alsof ze zeg maar echt ervoor lopen, in plaats van in de scene. Je zit niet meer in de film sfeer.
Beneden bij me ouders heb ik hier geen last van. Dit heb ik met meerdere films, ook die niet geanimeerd zijn. De verhoudingen kloppen niet. Ik heb al de handleiding gelezen en de beeld instellingen op verschillende manieren aangepast.
dit zijn instellingen
Beeldmodus - levendig
Verlichting - 5
Contrast - 80
Helderheid - 75
kleur - 55
kleurtint - 0
kleur temperatuur - koel
beeldscherpte - 15
Ruisonderdruk - hoog
Mpeg ruisonderdr. - uit
Motionflow - hoog