Router login faalt

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Een vriend van mij kan niet meer in zijn router komen nadat hij heeft geprobeerd zijn NAT type open te krijgen in Modern Warfare 2. Dit is gelukt, zijn NAT type is nu open.

Helaas is zijn probleem nu veranderd. Hij is nog steeds niet in staat mijn party te joinen in MW2, en ik kan hem ook niet joinen. Er staat "Joining Game, Attempt #.. " Dit gaat door tot en met attempt #22, waarna de errormessage "Unable to connect to host" verschijnt.

Terwijl we dit probleem nog steeds proberen op te lossen, is het volgende probleem er bijgekomen. Hij komt niet meer zijn router in. Wanneer hij het gevraagde wachtwoord en gebruikersnaam invult, krijgt hij het volgende errorbericht:

"401 Authorization Required
This server could not verify that you are authorized to access. Either you supplied the wrong credentials(e.g., bad password), or your browser doesn't understand how to supply the credentials required."

Hij weet zeker dat hij gister alleen NAT heeft geopend op zijn router, en uPnP ingeschakeld, toen we daarna probeerden zijn pc in DMZ te zetten, kwam hij niet meer in zijn router.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Als iemand ook een oplossing heeft voor het probleem in MW2 zou dat ook fijn zijn :+

Groet

D422

Router: Linksys BEFSR42v3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kulgan
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 23:11
Ik geloof dat je deze router kan resetten met een paperclipje. Probeer dat eens. Waarschijnlijk kan je dan via de webinterface weer connecten. (Je bent wel je instellingen kwijt denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:18
1) Reset je router met door met een paperclip de reset button in te houden op de achterkant. (Hou hem ingedrukt todat hij reboot).
2) Log weer in en volg de stappen voor je router van portforward.com
3) ???
4) done!

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Eldariel schreef op woensdag 07 april 2010 @ 14:41:
1) Reset je router met door met een paperclip de reset button in te houden op de achterkant. (Hou hem ingedrukt todat hij reboot).
2) Log weer in en volg de stappen voor je router van portforward.com
3) ???
4) done!
niet done, vergeet niet je beveiliging opnieuw te wijzigen (WACHTWOORD VOOR LOGIN VERANDEREN!) en je draadloze wachtwoord als je een draadloos netwerk hebt.

All-Round nerd | iRacing Profiel