Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] Topicreeks-tags opnemen in de titel...

Pagina: 1
Acties:
  • 96 views

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Wat ik hiermee bedoel is, of het mogelijk is om dit automatisch te laten toevoegen aan de topicreeks...
Om het niet nog vager te maken (pff ik kom niet goed uit m'n woorden) een voorbeeldje van wat ik bedoel..

Je hebt een topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1400235
maar dat wordt automatisch hernoemd naar de topictitel: Android Software & Discussie - Deel 4

Als ik dan de topicreeks hiervan wil linken zie ik: http://gathering.tweakers...st_topicrange/159/1400235
Kan het gefixed worden dat je dan bijvoorbeeld voortaan dit ziet: Topicreeks: Android Software & Discussie

De links naar topicreeksen zijn vooral handig in TopicStarts die je niet vaak meer update, en waar in de TS links staan naar topics die wel vele delen krijgen... Zo moet ik bijvoorbeeld in de TS van Motorola Milestone - Deel 4, zorgen dat al m'n linkjes telkens geupdatet zijn, behalve als ik topicreeksen zou linken... Dit kan nu dus wel handmatig inclusief vernoemen, maar automatisch is beter... Hoe denken anderen / devvers hier over? Dank!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:05
CLB schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 20:20:
pff ik kom niet goed uit m'n woorden
Je wilt dat linkjes naar topicreeksen geparsed worden en er vanzelf netjes uit komen te zien. :P

Beetje een toevoeging op dit dus eigenlijk: [feat change] Parsen van links tweaken

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

crisp in "[feat] Parsen Topicreeks-links" :)

De reden dat dit nog niet online is is omdat ik nog wat meer zaken aan het wijzigen ben in de parser en waar nog wat meer werk aan zit. Dit is geen prio-klus, dus het is done when it's done...

[ Voor 57% gewijzigd door crisp op 06-04-2010 20:25 ]

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.