[All-in-one Printer] Scannen op dezelfde manier als faxen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debiesven
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-07-2020
Mede-auteur:
  • jorgdebie
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-06 11:17

jorgdebie

Ik ben op zoek naar een all-in-one printer welke op dezelfde manier scant als faxt. Dus in principe een scanner welke bedoeld is om A4 documenten te digitaliseren. Maar als het even zou kunnen wil ik er ook graag mee printen. Als ik een document heb van 10 bladzijden welke ik digitaal wil hebben moet ik momenteel iedere pagina apart inscannen (klep openen, A4'tje eruit pakken, A4'tje erin leggen en weer op scannen drukken, de handelingen op mijn pc nog daargelaten, aangezien die ook iedere scanbeurt als een aparte opdracht ziet), terwijl faxen eigen de technologie bevat om pagina's te scannen aan de lopende band, lijkt me.

Ik kan nergens een apparaat vinden welke aan deze eisen voldoen. De rest maakt me nog niet zoveel uit, zoals bijvoorbeeld WLAN of daadwerkelijk kunnen faxen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:06
Met 'op dezelfde manier als faxen' bedoel je waarschijnlijk dat hij een sheetfeeder moet hebben. Als je met die term gaat zoeken, dan moet je toch wel wat kunnen vinden.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Dat hebben ze bijna allemaal.
Je moet een •ADF (Automatische documentinvoer) hebben in ieder geval.
Brother, Epson, HP, allemaal hebben die dat. Volgens mij heb jij gewoon een heel oude?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 18:42
Anarchy 99 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:10:
Dat hebben ze bijna allemaal.
Je moet een •ADF (Automatische documentinvoer) hebben in ieder geval.
Brother, Epson, HP, allemaal hebben die dat. Volgens mij heb jij gewoon een heel oude?
sheetfeeder = automatische documenteninvoer... en dat hebben ook zeker niet alle printers... voor de lege velletjes uiteraard, maar absoluut lang niet alle (multifunctional)scanners hebben een autofeed/sheetfeeder/automatische documenteninvoer, scannen gaat bij veel apparaten door gewoon je origineel op de plaat te leggen.

ontopic: nergens een multifunctional kunnen vinden met die opties? Man, zat exemplaren te vinden! Het is helaas geen optie die je aan kan vinken, dat bemoeilijkt het zoeken wel een beetje maar ik struikel erover in de pricewatch... vele merken en modellen in diverse prijsklassen.

De goedkoopste die ik kan vinden in de pricewatch en volgens mij ook niet eens zo'n beroerde: pricewatch: Canon Pixma MX320

Zelf zou ik bijvoorbeeld voor deze gaan: pricewatch: Canon Pixma MX860 Het is een Canon, imao zit je dan sowieso nooit verkeerd, daar zit echt alles op wat je ooit van een multifunctional mag verwachten: duplex, fax, wireless, cd-printing, edge2edge en ga zo maar door. Wel een stukje kostbaarder dan de eerste, maar dan heb je ook een leuk machientje staan. Canon heeft nog meer modellen, ook van HP zijn er diverse modellen te gebruiken.

De grootte van je budget is is de beslissende factor, want er is keuze genoeg :)

[ Voor 6% gewijzigd door MicGlou op 06-04-2010 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op kieskeurig kan je bij de MF wel op sheetfeeder selecteren:
http://www.kieskeurig.nl/...nt=1&details=Y&advanced=1