Wilde een aantal flac bestanden die op de computer probleem afgespeeld kunnen worden en een CD branden met Nero 9 (Windows 7) echter na het branden haperd de CD op mijn gewone CD speler bij track 1 (korte onderbrekingen) Hoe kan dat, ik heb de laagste brandsnelheid ingesteld?. Als ik een orginele CD (schijf copyeren) uitprobeer heb ik geen last van fouten bij het afspelen van de gebrande CD, allen als ik muziek vanuit mijn muziekmap op CD wil branden haperd de CD meestal op track 1.
Mogelijke oorzaken, CD rom drive werkt niet goed, lijkt mij sterk (is nieuw) Of softwarematig klopt er iets niet met Nero 9 (is wel een illegale versie die ik van een torrent site heb afgehaald)
Wat kan ik doen om foutloos CD's te branden en zijn er buiten Nero om alternatieven om foutloos en goed te branden?
Mogelijke oorzaken, CD rom drive werkt niet goed, lijkt mij sterk (is nieuw) Of softwarematig klopt er iets niet met Nero 9 (is wel een illegale versie die ik van een torrent site heb afgehaald)
Wat kan ik doen om foutloos CD's te branden en zijn er buiten Nero om alternatieven om foutloos en goed te branden?