CDrom brander fout bij branden (onderbrekingen eerste track)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 346048

Topicstarter
Wilde een aantal flac bestanden die op de computer probleem afgespeeld kunnen worden en een CD branden met Nero 9 (Windows 7) echter na het branden haperd de CD op mijn gewone CD speler bij track 1 (korte onderbrekingen) Hoe kan dat, ik heb de laagste brandsnelheid ingesteld?. Als ik een orginele CD (schijf copyeren) uitprobeer heb ik geen last van fouten bij het afspelen van de gebrande CD, allen als ik muziek vanuit mijn muziekmap op CD wil branden haperd de CD meestal op track 1.

Mogelijke oorzaken, CD rom drive werkt niet goed, lijkt mij sterk (is nieuw) Of softwarematig klopt er iets niet met Nero 9 (is wel een illegale versie die ik van een torrent site heb afgehaald)

Wat kan ik doen om foutloos CD's te branden en zijn er buiten Nero om alternatieven om foutloos en goed te branden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:38
Het programma die de file omschrijft naar audio formaat doet het fout, gebruik een adere programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
jan99999 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:37:
Het programma die de file omschrijft naar audio formaat doet het fout, gebruik een adere programma.
Dat vermoeden had ik al, maar welk programma zou ik eens buiten Nero om kunnen proberen?

Dus aan de CDromspeler ligt het dus niet (computer net 5 dagen nieuw in huis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-05 21:44
Dit is een goed programma!
Modbreak:Google.com werkt ook wel en komt minder trollerig over.

[ Voor 31% gewijzigd door pasta op 08-04-2010 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Wow, bedankt, dit programma werkt perfect en geen fouten meer tijden het branden en afspelen. :)

http://www.snelrennen.nl/download5.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Windows 7 heeft natuurlijk niet zoveel met Non-Windows Operating Systems te maken :)
Pagina: 1