Mijn Iphone Vodafone SIM abonnement loopt 1 augustus a.s. af. Ik zit te twijfelen tussen switchen naar T-Mobile met de nieuwste Iphone of gaan voor de betrouwbaarheid van Vodafone en overstappen op een HTC Desire toestel. Daarop heb ik met het gratis nummer gebeld voor verlengingen. Het gesprek verliep erg gehaast; ik zou 150 belminuten krijgen van 22,50 waarop het eerste jaar 50% korting gold en een internetbundel waarop 24 maanden 50% korting gold en het toestel voor 28EUR. Klonk allemaal prima. Totdat bij de afronding van het gesprek het woordje 'ondernemersbundel' viel. Ik vroeg specifiek waarom de ondernemersbundel werd genoemd omdat ik prive persoon ben en vroeg of de prijzen incl. of excl. BTW waren. Hierop werd geantwoord dat zij mij een ondernemersbundel kon aanbieden maar dat dat ex BTW was (dus 22,50 ex BTW) maar dat zowel internet als de toestelprijs inclusief BTW waren. De bevestiging zou worden gemailed. Na het gesprek ben ik gaan rekenen maar kwam niet aan de juiste maandbedragen dus heb teruggebeld. Daar werd mij doodleuk verteld dat ik een ondernemers Internet Plus bundel had gekozen en die bleek ook ex BTW te zijn. Of het toestel ook ex BTW was heb ik maar niet gevraagd... Ik zou binnen 30 minuten worden teruggebeld door degene die mij het contract had verkocht.
Na 1,5 uur heb ik zelf maar weer gebeld en heeft iemand anders de verlening geannuleerd voor me. Ik was echt woest; dat je als klant wordt voorgelogen maar dat niet alleen; als ik niet had nagevraagd over de ondernemers en internet bundel had ik nooit geweten dat de prijzen die mij werden voorgesteld allemaal ex BTW waren. Daarnaast ken ik slechts 1 internet bundel voor consumenten; mobiel internet en niet de zakelijke internet plus bundel. Dus als mij wordt verteld dat ik 50% korting krijg op internet ga ik er vanuit op de mobiel internetbundel en niet op de internet plus bundel die 15,00EUR ex BTW kost!
Ik ben al jaren lid van Vodafone maar denk er nu serieus over te stappen naar een andere provider.
Na 1,5 uur heb ik zelf maar weer gebeld en heeft iemand anders de verlening geannuleerd voor me. Ik was echt woest; dat je als klant wordt voorgelogen maar dat niet alleen; als ik niet had nagevraagd over de ondernemers en internet bundel had ik nooit geweten dat de prijzen die mij werden voorgesteld allemaal ex BTW waren. Daarnaast ken ik slechts 1 internet bundel voor consumenten; mobiel internet en niet de zakelijke internet plus bundel. Dus als mij wordt verteld dat ik 50% korting krijg op internet ga ik er vanuit op de mobiel internetbundel en niet op de internet plus bundel die 15,00EUR ex BTW kost!
Ik ben al jaren lid van Vodafone maar denk er nu serieus over te stappen naar een andere provider.