Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Waar slaat Newsleecher Articles in Queue op?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sinds vandaag start Newsleecher om een duistere reden niet meer op (heeft het altijd gedaan), ik krijg wel het opstartscherm tezien, ik zie alle artikelen staan in de lijst, maar daarna sluit het meteen weer en krijg ik niks.

Omdat er nog iets van 20.000 articles (zo'n 1.5 TB) in de lijst staat met veel verschillend materiaal is het voor mij niet echt handig om Newsleecher even opnieuw te installeren en alle artikelen weer te gaan zoeken....

Nu heb ik ook Windows (XP) opgestart in veilige modus en daar start Newsleecher nog wel gewoon goed op, echter, met 0 articles in de rij.

Als ik dan vervolgens Windows weer normaal opstart krijg ik weer hetzelfde gedonder, Newsleecher start op, maar na 10 seconden sluit het weer af (zonder foutmelding oid).

Mijn vraag nu, voordat ik Newsleecher opnieuw installeer, waar kan ik de articles (die het toch ergens op heeft geslagen lijkt me) lijst vinden zodat ik die kan backuppen en hopelijk mezelf een hoop werk bespaar. Ze staan volgens mij niet in de algemene Newsleecher map, maar ik wil me geen expert noemen dus kan dat ook niet uitsluiten.

Alvast bedankt voor de reacties!

Edit:

UIteraard heb ik de welbekende zoekmachine al gebruikt - en ook GoT search maar nog geen resultaat gevonden voordat de modjes me op de vingers tikken ;)

Edit 2:

Ik heb mijn probleem nu ook in het Grote Newsleecher Topic voorgelegd, misschien dat dit topic dan toch dicht kan.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2010 17:03 ]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:03

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Of anders de volgende keer het NL forum zelf bezoeken en kijken bij de FAQs sectie, dan krijg je dit:
Explanation of Configuration Files & Default Locations.

Commandline FTW | Tweakt met mate