hallo,
sinds mijn Laptop een trojan heeft(is nu wel verwijderd maar ik hoor opeens dat er muziek wordt afgespeeld dus er moet zeker iemand op mijn pc zitten rommelen) heb ik maar ff mijn oude desktop PC naar beneden gehaald. berg stof weggehaald ETC. schone PC met alleen windows XP erop.
nou zijn de hardware die erop zit nogal oud denk ik. hier zijn mijn specs:
Moederbord: MSI 850 Pro2 (MS-6523)
Moederbord chipset: intel temaha i850
processor: Intel Pentium 4, 2000 MHz (20 x 100)
Ram: 786MB (PC800 RDRAM)
video kaart:NVIDIA GeForce2 MX/MX 400 (64 MB)
en nog veel extra dingen maar dit zijn dus de belangrijkste punten.
Graag wil ik mijn moederbord houden. maar bijv mijn video kaart is tja slecht denk ik. ik wil graag games van deze tijden spelen. maar welke processor/videokaart/ram/voeding raden jullie mij aan?
Bedankt voor de aandacht.
PS: ik gebruik everest om te kijken wat er in mijn pc zit maar nergens zie ik hoeveel watt mijn voeding is???
sinds mijn Laptop een trojan heeft(is nu wel verwijderd maar ik hoor opeens dat er muziek wordt afgespeeld dus er moet zeker iemand op mijn pc zitten rommelen) heb ik maar ff mijn oude desktop PC naar beneden gehaald. berg stof weggehaald ETC. schone PC met alleen windows XP erop.
nou zijn de hardware die erop zit nogal oud denk ik. hier zijn mijn specs:
Moederbord: MSI 850 Pro2 (MS-6523)
Moederbord chipset: intel temaha i850
processor: Intel Pentium 4, 2000 MHz (20 x 100)
Ram: 786MB (PC800 RDRAM)
video kaart:NVIDIA GeForce2 MX/MX 400 (64 MB)
en nog veel extra dingen maar dit zijn dus de belangrijkste punten.
Graag wil ik mijn moederbord houden. maar bijv mijn video kaart is tja slecht denk ik. ik wil graag games van deze tijden spelen. maar welke processor/videokaart/ram/voeding raden jullie mij aan?
Bedankt voor de aandacht.
PS: ik gebruik everest om te kijken wat er in mijn pc zit maar nergens zie ik hoeveel watt mijn voeding is???