Mac Office 2008 andere taal

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Afgelopen maanden, oftewel gisteren, een MAC Office 2008 gekocht voor mij vrouw haar nieuwe MacBook ... helaas had ik niet goed gekeken, en het was de Nederlandse versie. Ze was al bezig met installeren en registeren etc ... en ineens komt de vraag "Kan ik ook de taal wijzigen?" ....... niet dus.

En het is natuurlijk niet meer te ruilen ... best balen, maar is er nu echt geen Language pack verkrijgbaar, om in die menu's in het Engels te krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-08 13:52
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:56

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ik gok dat het hetzelfde is als 2k7

Office logo --> Word Options --> Popular --> Language settings --> Display microsoft office menus in: English :)

Ow wacht dat werkt niet voor mac :') :

http://www.eggheadcafe.co...e-the-language-of-th.aspx

[ Voor 35% gewijzigd door Notna op 06-04-2010 16:03 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanks, ja ik ben Windows zelf gewend ... en daarbij kon je dat idd wel ... nu komen wel er helaas achter dat dat bij de MAC niet kan.

Gekocht bij Media Markt, en zij en Microsoft zelf kunnen ons verder niet helpen. Erg jammer, probeer hem nu online te verkopen, weet niet of dat wel kan aangezien er 3 keys bij zitten waarvan 1 geregistreerd.

Wel jammer dus, want nu zijn we dadelijk wel genoodzaakt een illegale versie te gaan installeren. Hoe krom is dat, juist als je een legale versie aanschaft, wordt je ook niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Je bent ook niet genoodzaakt gezien het niet een kwestie van leven of dood is. De software werkt en dat je dan niet oplet welke taal het is, dat is natuurlijk jammer maar niet de fout van MS of MM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat snap ik wel ja, maar ja, zoals ik al zei, ik ben Windows gewend. MAC is nieuw voor ons :D. Ik snap alleen niet waarom er zo moeilijk gedaan wordt als je de handel gewoon net 1 dag in huis hebt ... codes alles erbij ... zal wel aan mij liggen. Ik heb de advertentie's iig geplaatst, en hopen dat er wat uit komt.

Voor mijzelf zou het niet zo erg zijn, maar mijn vrouw is iets beter in Engels :D. Voortaan beter kijken en zo, ja, maar da's achteraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nismod
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-08 12:15
Maar waarom moet het Office pakket in het engels zijn?
De spelling etc. kun je wel gewoon instellen op engels, is dat niet voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Probleem bij software is heel simpel: je hebt het opengemaakt en geregistreerd. Dat is de voornaamste reden dat de MM en MS het niet terug nemen. Staat tenslotte ook in de kleine lettertjes.

Enfin: les geleerd hopen dat je het kan verkopen aan iemand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-08 19:56
Gaat grof zijn en sorry mods, illegale versie afhalen, en je legale code ingeven zou moeten werken..

zover ik weet is de serial niet taal gebonden.

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zou het werken als we de Engelse Trial installeren en dan een van de 3 codes gebruiken ?

Zoals gezegd, voor mijzelf is het niet zo'n probleem ... de menu's is iets anders voor mijn vrouw ... enige voordeel is misschien dat het helpt bij haar inburgering :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Nee, de trial werkt niet.
Wat wel werkt is de engelse versie (vanaf de cd) installeren met je eigen product key.

Hiervoor kun je bellen met microsoft zelf, ik weet dat de technische dienst de optie heeft om een andere taalversie aan te bieden. Blijkbaar ben je niet door de 1ste lijns medewerkers heen geraakt ;)
020 500 1500 even bellen, en mocht je er niet uit komen, stuur me dan een PM/DM/mailtje.

[ Voor 126% gewijzigd door defusion op 06-04-2010 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Microsoft heeft ervoor gekozen om de verschillende interfacetalen van Office 2008 apart te verkopen. Als je op een legale manier een andere taal wilt hebben, zit er niets anders op dan (als dat kan) je versie van Office om te ruilen voor de goede taal of een nieuwe doos te kopen met de gewenste interfacetaal. Iedere andere manier om dit te omzeilen is niet iets wat we hier op GoT gaan bespreken en daarom gaat dit topic op slot.

Ok, bij nader inzien kan dit topic weer open. Laten we de discussie wel netjes houden en elkaar enkel helpen aan het op een legal wijze verkrijgen van de gewenste interfacetaal van Office 2008.

[ Voor 19% gewijzigd door Daedalus op 06-04-2010 22:38 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
defusion schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 21:46:
Nee, de trial werkt niet.
Wat wel werkt is de engelse versie (vanaf de cd) installeren met je eigen product key.

Hiervoor kun je bellen met microsoft zelf, ik weet dat de technische dienst de optie heeft om een andere taalversie aan te bieden. Blijkbaar ben je niet door de 1ste lijns medewerkers heen geraakt ;)
020 500 1500 even bellen, en mocht je er niet uit komen, stuur me dan een PM/DM/mailtje.
Ik kwam idd niet verder dan de eerstelijns medewerker :D.

Ik heb je net een mail gestuurd. Het zou idd mooi zijn als hier gewoon een oplossing voor was :D.

Thanks iig voor je antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@ Defusion: Nog bedankt voor je antwoord, ik laat weten hoe het afloopt !

@ Daedalus: Ik snap je reactie, het was overigens niet mijn bedoeling een illegale oplossing te zoeken :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkselFris
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:44

OkselFris

Rabarber, Rabarber, Rabarber

Gek dat de Trial niet werkt. Ik heb zelf Office 2008 Engels gekocht via een home users programma van het werk en ik heb daarna de Nederlandstalige trial gedownload. Hierop werkt de registratie key zonder problemen.
Het zal misschien niet helemaal volgens de licenties zijn, maar het licentie model van Microsoft is echt van de gekke.

To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
OkselFris schreef op zondag 11 april 2010 @ 15:05:
Gek dat de Trial niet werkt. Ik heb zelf Office 2008 Engels gekocht via een home users programma van het werk en ik heb daarna de Nederlandstalige trial gedownload. Hierop werkt de registratie key zonder problemen.
Het zal misschien niet helemaal volgens de licenties zijn, maar het licentie model van Microsoft is echt van de gekke.
De HUP versie en de trial versie moeten beide geactiveerd worden. De reguliere retail versies werken via een andere methode.

De HUP key werkt bijv. ook niet met een retail disk.

HUP en trial heb ik nog nooit geprobeert, maar handig om te weten dat dat wel werkt :)
Pagina: 1