Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

XP : Gebruikersaccount weg?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Na wat dingen geprobeerd te hebben met bv Windows 7, toch maar weer terug naar XP gegaan. Nu heb ik een nieuw gebruikersaccount aangemaakt voor mijn kids. Op de mijne een wachtwoord gezet, maar na het opnieuw opstarten was mijn gebruikersaccount weg???

Hij start nu automatisch op met Kids-account... Iemand een idee? Misschien Systeemherstel? Maar ben ik altijd wat huiverig voor

Gr
Jay

• lutjes
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:33
kijken in configuratiescherm of je account er nog tussen staat niet dan is die wss weg. moet je ff nieuwe aanmaken met dezelfde naam mss dat dan je instellingen/files nog terugkomen :P

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:52

F.West98

Alweer 16 jaar hier

ik zou ook in configuratiescherm kijken.
als dat niet meer zo is moet je kijken of je bestanden er nog zijn.
doe dat door naar C:/Documents and Settings te gaan. als daar je accountnaam (map) nog tussenstaat, moet je in die map zoeken naar de map documenten en kijken of al je bestanden er nog op staan.

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:38
start -> uitvoeren -> control userpasswords2

Afbeeldingslocatie: http://sites.google.com/site/simpleinformation213421/usrpwd2_main.gif

vinkje moet aan staan

• Dymse
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-10-2023
als jij account de standaard administrator account is/was ( die ook gewoon administrator heet) en je maakt een nieuwe account aan dan verdwijnt je administrator account van het inlog scherm.

Je ziet enkel die administrator account als er geen andere accounts zijn of als je in veilige modus opstart. Dan kan je ook inloggen als administrator