foutje? Microsoft presenteert volgende week eigen telefoons

Pagina: 1
Acties:

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
nieuws: 'Microsoft presenteert volgende week eigen telefoons'

Danger bracht voor 2008 de Sidekick op de markt, die in Nederland onder de naam Hiptop werd verkocht.

Danger leverde het aan nld, waar kpn/hi de telefoon op de markt bracht.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-10-2025
Volgens mij is het nog altijd een bedrijf dat een telefoon op de markt brengt en een telefoonprovider die het levert/distributeert aan de consument.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Daarom twijfelde al om dit te posten. Echter was het bij die hiptop zo dat de garantie ook via de telecomaabieder ging, en niet via de fabrikant (zoals normaliter het geval is) - volgens mij heeft echt kpn dat ding in de markt gezet, en niet Danger

//edit - http://www.telecomwereld.nl/n0000338.htm

[ Voor 9% gewijzigd door himlims_ op 06-04-2010 14:36 ]

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Het gedeelte over Nederland luidt "die in Nederland onder de naam Hiptop werd verkocht." Danger heeft het ding echter gemaakt en verkocht, en daarmee dus op de markt gebracht. Artikel lijkt me dus zuiver op de graat :)

Overigens is de eindleverancier altijd verantwoordelijk voor garantie, en niet de fabrikant, wat winkels je ook willen laten geloven ;)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Rataplan schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:03:
Het gedeelte over Nederland luidt "die in Nederland onder de naam Hiptop werd verkocht." Danger heeft het ding echter gemaakt en verkocht, en daarmee dus op de markt gebracht. Artikel lijkt me dus zuiver op de graat :)

Overigens is de eindleverancier altijd verantwoordelijk voor garantie, en niet de fabrikant, wat winkels je ook willen laten geloven ;)
Misschien slecht omschreven vanuit mijn oogpunt als retailer > normaliter stuur je een defecte telefoon naar een reparatie centrum van fabrikant. Echter bij die hiptops werder de toestellen aan KPN gericht, en niet aan de fabrikant(of een repair center) (heb te lang als retailer gewerkt in die branche)

[ Voor 3% gewijzigd door himlims_ op 06-04-2010 15:23 ]