Toon posts:

Advies gevraagd...

Pagina: 1
Acties:
  • 342 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik doe onderzoek naar mogelijkheden voor een multipoint video conferencing systeem.
Nou, dat houdt in dat er een applicatie is zoals skype, maar dan met verschillende mensen die hetzelfde gesprek deelnemen en elkaar tegelijkertijd kunnen zien.

De codec die meeste bedrijven gebruiken is de H.264 met de extensie SVC.
Er zijn verschillende bedrijven die hun eigen systeem hebben en dat verkopen zoals Lifesize, maar we willen onze eigen server/applicaties enzo hebben.

In de multipoint video conferencing moet het spelen van een spelletje of delen van een whiteboard ook mogelijk zijn.

Ik ben open voor jullie adviezen, informatie en ervaring.

Vragen zijn welkom.
vg,
Yosuf

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06-2025
uhh wat is je vraag? Als ik het goed begrijp zoek je iets al teleconference maar dan met desktop sharing?

ps. Groeten hoeft niet

[ Voor 87% gewijzigd door battler op 06-04-2010 14:05 ]

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ik do een vooronderzoek voor dit systeem.
Ik ben op zoek naar informatie/ervaring/advies hoe dit systeem gerealiseerd kan worden.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-01 08:52

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Beste Yosuf,

Welkom op GoT, voor zover dat nog niet gezegd was :)

Ik begrijp dat je iets zoekt in de trend van video conferencing, maar dan wel in eigen beheer? Ik kan me helaas niet aan de indruk onttrekken dat daar niets over te vinden zou zijn. Eerste hit op google is bijvoorbeeld: http://www.videoconference.nl/

Op GoT verwachten we enige inzet van de gebruikers. In Professional Networking & Servers verwachten we helemaal een stevige dosis professionaliteit. Dat houdt dan in dat dergelijke vragen beter doordacht zijn, en niet beperkt tot een vraag om ervaring.

Als je niet precies weet wat je wilt, of hoe het heet, dan zou ik gewoon eens wat leveranciers opzoeken en navraag doen. Daar heb je dan veel meer aan.

[ Voor 7% gewijzigd door Equator op 06-04-2010 14:36 ]

Dit topic is gesloten.