Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een (goed ondersteund) open-source CMS die moeiteloos 5 verschillende talen kan afhandelen. Dus niet alleen het vertalen van de content an sich, maar ook de URL's, meta tags en als het even kan de alt-teksten van plaatjes. En als het even kan ook nog een beetje gebruiksvriendelijk 
Heb tot nu toe gekeken naar:
1) Dotnetnuke, had ik al veel ervaring mee maar de localization wordt iedere release 1 versie vooruitgeschoven. Misschien in versie 5.3.2 (geen grap).
2) Joomla 1.5 heeft wel ondersteuning voor meerdere talen, maar vind ik niet gebruiksvriendelijk genoeg. Versie 1.6 moet daar 'ooit' verandering in brengen.
3) Drupal, heeft wel redelijke ondersteuning voor localization, maar is op dat gebied zo mogelijk nog gebruikersonvriendelijker dan Joomla.
Heeft er iemand misschien nog andere / betere suggesties?
Heb tot nu toe gekeken naar:
1) Dotnetnuke, had ik al veel ervaring mee maar de localization wordt iedere release 1 versie vooruitgeschoven. Misschien in versie 5.3.2 (geen grap).
2) Joomla 1.5 heeft wel ondersteuning voor meerdere talen, maar vind ik niet gebruiksvriendelijk genoeg. Versie 1.6 moet daar 'ooit' verandering in brengen.
3) Drupal, heeft wel redelijke ondersteuning voor localization, maar is op dat gebied zo mogelijk nog gebruikersonvriendelijker dan Joomla.
Heeft er iemand misschien nog andere / betere suggesties?