Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

mousekeys met je keyboard

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo, afgelopen week is mijn muis te pletter gestort op de grond, nu doen mijn knopjes op mijn tandwiel het niet meer, en die gebruikte ik nou net om muziek te kunnen skippen. met logitech setpoint kan je dat ook heel fijn ingame doen, ook met itunes.

kan je via het register ergens een knop op je toetsenbord omtoveren in een mousekey, die knop zal wel mouse5 of mouse6 zijn denk ik, zodat ik toch nog via het toetsenbord van nummer kan wisselen, het is erg vervelend om naar je itunes scherm te moeten klikken om een volgend nummer te kiezen :P

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
koop een nieuwe muis?

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Verwijderd

Topicstarter
nou ja vind het een beetje zonde om een nieuwe muis te kopen, hij doet het nog helemaal, alleen die twee knopjes doen het niet meer, en is toch een muis van 40 euro

• KooolaNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:36

KooolaNL

Hurry up noob microwave

Mischien wil hij dat niet

hier kon u advertentie staan

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 13:02
Er was altijd een programmaatje waarbij je je numkeys als bediening voor de muisaanwijzer kon gebruiken...
* Joen zal even zoeken

Gevonden:
Configuratiescherm > Toegankelijkheidsopties > Muis > Muistoetsen

Met een beetje moeite moet je daar met je toetsenbord nog wel kunnen komen denk ik...

[ Voor 38% gewijzigd door Joen op 06-04-2010 10:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja klopt, dat is van windows zelf, maarja ik heb een laptop zonder numpad, dus dat is ook niet erg handig :P

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 13:02
Nope, dan heeft het weinig nut inderdaad. :P
Want dan switch je eerst steeds tussen normale letters en numpad functie.

Ik denk dat je toch beter een nieuwe muis kunt kopen. B)

Verwijderd

Topicstarter
okee, maar via het register is dit dus niet mogelijk neem ik dan aan? :S

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Via het register kun je alleen toetsenbord toetsen remappen zover ik weet. Je zou wel een heel simpel script kunnen maken met Autohotkey of AutoIt.

Verwijderd

Topicstarter
okee,

nou ja ik heb het maar op de volgende manier opgelost, in setpoint instellen dat ik voor firefox de knoppen bij de duim gebruik voor forward/backward, en alle andere programma's nummer verwisselen, kan ik vast wel aan wennen

bedankt O-)
Pagina: 1