Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi tweakers,

Wil een nieuwe video kaart gaan kopen binnenkort en ik dacht de 5770 is wel goed. De 5830 en 5850 wil ik ook wel kopen maar volgens mij moet ik daar een betere processor voor hebben, wil ik echt gebruik maken van die kaarten, ik ben alleen n00b als het om computers gaat dus daarom vraag ik jullie hulp maar even :)

Het gaat dus om een Acer Aspire M3641:
Intel Core 2 quad @ 2.33 Ghz
ati radeon hd 4350 (UBERSLECHT) :P
Moederbord: NVIDIA MCP-73
windows xp pro 32 bit NL
Samsung T220HD @ 1680x1050

Mijn vraag is gaat deze kaart wel passen in de kast?
En zou ik nog een nieuwe voeding of koeling nodig hebben (heb geen idee wat voor voeding er nu in zit en weet ook niet hoe ik daar achter kan komen)

En voor welk merk zou ik gaan? XFX, club3d, Sapphire, HIS, etcetc..

Games die ik een beetje wil gaan spelen:
UT99
Far Cry 2
NFS Carbon
RCT 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Hi Jezzeh, en welkom op GoT :W

Dit soort vragen komen erg veel voor en zijn in feite te basic om een topic voor te openen.
Vwb je CPU: lees benchmarks. Recent is er op Toms Hardware nog een review van de i3 530 als gaming CPU geweest (hint). Die kan je dan weer verder vergelijken met je C2Q. Doe er je voordeel me.

Of de kaart past? Meten is weten. Zoek de afmetingen op en meet je case op. Vervolgens kijk je naar de systeemvereisten van AMD en vergelijk het met wat je hebt. Op de voeding staat vast een sticker waar je de info vandaan kunt halen. De rest is googlewerk.

Op de markvraag wordt hier zeer regelmatig ingegaan. Gebruik daarvoor de search.

Dus, je hebt nog heel wat uit te zoeken. Lees in ieder geval Het algemeen beleid en als je daar nog vragen over hebt, stuur je me maar even een DM.

Have fun op GoT!

Dit topic is gesloten.