Hallo,
Na wat knutselen met Xml kom ik voor een probleempje staan, ik heb een Xml document op internet staan die er grofweg zo uit ziet:
Het enige probleem is als ik de bron uitlees via vb.net (die er precies zo uit ziet als in mijn voorbeeld) met de code:
Dim HTMLBody As String = WebMain.Document.Body.InnerHtml.ToString
Waarbij 'WebMain' een webbrowser is dan wordt HTMLBody dit:
Oftewel ik mis '<MOVIEINFORMATION><AMOUNT>', dit doet zich ook voor als ik deze code gebruik:
Messagebox.show(WebMain.Document.Body.InnerHtml.ToString)
Wat nogal raar is want op hetzelfde moment is de source code van WebMain toch compleet (zoals voorbeeld 1).
Bij voorbaat dank,
ObAt
Na wat knutselen met Xml kom ik voor een probleempje staan, ik heb een Xml document op internet staan die er grofweg zo uit ziet:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <MOVIEINFORMATION> <AMOUNT>1</AMOUNT> <MOVIE1> <MOVIEID>1</MOVIEID> <GENREID>5</GENREID> <VIEWS>514</VIEWS> <NAME>2012</NAME> </MOVIE1> </MOVIEINFORMATION> |
Het enige probleem is als ik de bron uitlees via vb.net (die er precies zo uit ziet als in mijn voorbeeld) met de code:
Dim HTMLBody As String = WebMain.Document.Body.InnerHtml.ToString
Waarbij 'WebMain' een webbrowser is dan wordt HTMLBody dit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| 1</AMOUNT> <MOVIE1> <MOVIEID>1</MOVIEID> <GENREID>5</GENREID> <VIEWS>514</VIEWS> <NAME>2012</NAME> </MOVIE1> </MOVIEINFORMATION> |
Oftewel ik mis '<MOVIEINFORMATION><AMOUNT>', dit doet zich ook voor als ik deze code gebruik:
Messagebox.show(WebMain.Document.Body.InnerHtml.ToString)
Wat nogal raar is want op hetzelfde moment is de source code van WebMain toch compleet (zoals voorbeeld 1).
Bij voorbaat dank,
ObAt
Mijn dagelijkse spamdosis is te lezen op http://twitter.com/#!/ObAtG