LG Flatron m227WD probleem: functioneert niet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Ik heb een Flatron dat ongeveer een half jaar oud is. Ik gebruik het meestal voor mijn xbox 360 met een hdmi aansluiting.

Het probleem met de monitor is dat het de laatste paar weken niet meer functioneert na paar uurtjes spelen.
hij staat dan 1-2 uurtjes aan en dan werkt opeens de afstandsbediening niet meer.
De knoppen aan de zijkant doen ook raar. Alle knoppen aan de zijkant regelen alleen de volume nog maar.

Dus ik trek de stekker eruit ( uitknop werkt ook niet) en na paar uurtjes wachten doet ie het weer wel. Maar toch krijgt hij weer hetzelfde probleem.

Ik heb de fabrieksinstellingen al gekozen maar dat helpt ook niet.

Kan iemand me please helpen?

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
Als hij een half jaar oud is en zulke problemen gaat vertonen zou ik serieus gaan overwegen om er mee terug te gaan naar de winkel. Nu heb je nog garantie lijkt mij en als je het mij vraagt kunnen zulke problemen alleen maar groter worden ;)

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Rupie schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 07:31:
Als hij een half jaar oud is en zulke problemen gaat vertonen zou ik serieus gaan overwegen om er mee terug te gaan naar de winkel. Nu heb je nog garantie lijkt mij en als je het mij vraagt kunnen zulke problemen alleen maar groter worden ;)
Bedankt :)