Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Xbox 360 NAT moderate Zyxel P-2602R-D1A (Telfort)

Pagina: 1
Acties:

• BartacuZ
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-11 09:19
Hoihoi,

Al een half jaar ben ik bezig met het uitzoeken van het open zetten van mijn NAT op de modem van telfort voor men xbox 360, het is me 1 keer gelukt en na een uur was hij weer moderate, ik heb alle nodige poorten al open gezet, dmz geprobeert, upnp aan, firewall uit, men xbox 360 geeft steeds moderate aan..

Misschien weet iemand van jullie die dit probleem al eerder heeft gehad om dit op te lossen,

Alvast 1000x dank!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Pin me er niet op vast, maar ik meen me te heugen dat die Zyxel veel moeite heeft met Xbox Live, ergo, dat het met dat ding niet zal gaan lukken. Wellicht dat je voor een prikkie ergens een Linksys of andere router op de kop kunt tikken of er anders eentje lenen van iemand.

• BartacuZ
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-11 09:19
Ok, dus het is gewoon mogelijk om de modem van telfort te vervangen door een router van linksys bv? want ik dacht dat je dan echt een modem nodig hebt en niet gewoon een router.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

L1nkz0r schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:54:
Ok, dus het is gewoon mogelijk om de modem van telfort te vervangen door een router van linksys bv? want ik dacht dat je dan echt een modem nodig hebt en niet gewoon een router.
Linksys biedt ook een compleet plaatje, de WAG serie. Kijk daar 's naar :)