Situatie:
* 1 PC met Windows 7, draait perfect zonder problemen
* PC is verbonden met een ethernet kabel naar de Linksys WAG200G
* 1 Laptop met Windows 7, draait ook perfect
* Laptop heeft een wireless verbinding met de Linksys WAG200G
Probleem:
Ik kan niet inloggen bij World of Warcraft. Wanneer ik probeer in te loggen krijg ik een "Unable to Connect."
Ik heb via de CMD de servers geprobeerd te benaderen.

ja, ik zie zelf ook in dat de pings niet erg nuttig waren gezien ze dat natuurlijk standaard blokkeren als veiligheidsmaatregel
Ook heb ik de poorten opengezet; 1119 TCP voor Battle.Net, 3724 TCP/UDP voor WoW.
Dit heeft niets veranderd.
Toen heb ik het maar eens op de laptop geprobeerd.
Resultaat:

Ik snap dat het probleem dus in de PC zit. Omdat ik echt met geen enkele andere website of geen enkel ander spel verbindingsproblemen heb, heb ik dus ook echt geen idee waar dit probleem in kan zitten
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?
mijn excuses als dit topic in een ander forum thuishoort
"website" had beter "server" kunnen zijn in de TT, maar dat kan ik nu niet meer veranderen
* 1 PC met Windows 7, draait perfect zonder problemen
* PC is verbonden met een ethernet kabel naar de Linksys WAG200G
* 1 Laptop met Windows 7, draait ook perfect
* Laptop heeft een wireless verbinding met de Linksys WAG200G
Probleem:
Ik kan niet inloggen bij World of Warcraft. Wanneer ik probeer in te loggen krijg ik een "Unable to Connect."
Ik heb via de CMD de servers geprobeerd te benaderen.

ja, ik zie zelf ook in dat de pings niet erg nuttig waren gezien ze dat natuurlijk standaard blokkeren als veiligheidsmaatregel
Ook heb ik de poorten opengezet; 1119 TCP voor Battle.Net, 3724 TCP/UDP voor WoW.
Dit heeft niets veranderd.
Toen heb ik het maar eens op de laptop geprobeerd.
Resultaat:

Ik snap dat het probleem dus in de PC zit. Omdat ik echt met geen enkele andere website of geen enkel ander spel verbindingsproblemen heb, heb ik dus ook echt geen idee waar dit probleem in kan zitten

Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?
mijn excuses als dit topic in een ander forum thuishoort
"website" had beter "server" kunnen zijn in de TT, maar dat kan ik nu niet meer veranderen
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2010 19:00 ]