Toon posts:

Probleem Met videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 260 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers

Ik heb een probleem ik heb in mijn vorige topic Jullie gevraagt om mij te helpen, ik had namelijk het probleem dat ik 4 beeldschermen wou op 2 videokaarten .
Ik heb op dat topic een bak met handige info gekregen, wat uiteindelijk voor een conclusie zorgde
Conclusie was : 2 dezelfde ati videokaarten. ( PCI EX = ati/asus HD eah 4770 PCI = Club 3D 4350 pci )

Ik heb dus uiteindelijk de club 3d 4350 pci kaart gekocht.
ik had hem zaterdag binnnen gelijk geinstaleerd ik kreeg het welkom scherm van windows op 4 schermen ( werkt dus wel) toen kreeg ik bureaublad ervoor en toen liep mijn computer vast.. Mijn Pci kaart club (club 3d 4350 pci) kreeg ik allemaal streepjes in beeld en mijn pci ex kaart (ati/asus HD eah 4770) kreeg zwart beeld

Volgende dag heb ik geprobeerd zonder de pci ex kaart toen deed hij het.. Ik catalyst 9.3 gedownload ( laatste driver van ati die meerdere videokaarten ondersteund in windows 7 ) ik mijn pc opbnieuw opgestart deed hij het niet meer ( streepjes beeld kwam weer terug)

ik ben nu echt hopeloos! Please help me ! thanks

SPECS PC :
Processor : Core 2 duo 3.06 GHZ
Moederbord : p43twins1600
besturingssysteem: Windows 7 32 bit
videokaarten : PCI EX = ati/asus HD eah 4770 PCI = Club 3D 4350 pci
geheugen: 4 gb

• kauko12
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-02 19:24

kauko12

No risk, No fun

Drivers van de 4770 geupdated?

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03-2025

Xenomorphh

Soep met Ballen

@ hierboven..

Volgende dag heb ik geprobeerd zonder de pci ex kaart toen deed hij het.. Ik catalyst 9.3 gedownload ( laatste driver van ati die meerdere videokaarten ondersteund in windows 7

[ Voor 4% gewijzigd door Xenomorphh op 05-04-2010 20:16 ]

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:01
Ik begrijp niet helemaal waarom je nou 3 topics moet openen over 1 en hetzelfde probleem....

Je kunt toch gewoon in het vorige topic verder gaan, aangezien je eerste op slot zit?

Verwijderd

Topicstarter
FastFred schreef op maandag 05 april 2010 @ 20:42:
Ik begrijp niet helemaal waarom je nou 3 topics moet openen over 1 en hetzelfde probleem....

Je kunt toch gewoon in het vorige topic verder gaan, aangezien je eerste op slot zit?
fris en fruitig niemand reageerde op mijn vorige topic..

was idd wel een optie geweest bedankt

• Mr Alfabet
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-11-2025
Deze TS ziet er al stukken beter uit Yorick, mijn complimenten!

/ontopic
Zorg dat je eerst de kaarten apart werkend hebt. Dus stop alleen de PCI graka in je pc, en kijk met welke drivers de kaart werkt. Kijk ook welke drivers aanbevolen worden voor die kaart (Google).

Doe vervolgens hetzelfde voor je PCI-e graka.

Deinstalleer alle drivers, en gebruik drivercleaner om je pc op te schonen.

Installeer vervolgens beide graka's, en installeer de catalist versie die met beide dingen werkt.

Verwijderd

Topicstarter
Mr Alfabet schreef op maandag 05 april 2010 @ 21:42:
Deze TS ziet er al stukken beter uit Yorick, mijn complimenten!

/ontopic
Zorg dat je eerst de kaarten apart werkend hebt. Dus stop alleen de PCI graka in je pc, en kijk met welke drivers de kaart werkt. Kijk ook welke drivers aanbevolen worden voor die kaart (Google).

Doe vervolgens hetzelfde voor je PCI-e graka.

Deinstalleer alle drivers, en gebruik drivercleaner om je pc op te schonen.

Installeer vervolgens beide graka's, en installeer de catalist versie die met beide dingen werkt.
oke,

Ik heb ook een cdtje (software driver) bij de videokaart (pci) gekregen.. moet ik daar ook wat mee doen ?

• kauko12
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-02 19:24

kauko12

No risk, No fun

de drivers op de cd's zijn meestal verouderd. Je kunt beter de drivers van internet halen

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:06

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

fris en fruitig niemand reageerde op mijn vorige topic..

was idd wel een optie geweest bedankt
Hoe groot is de blok voor je hoofd nou precies :?

Gisteren stuurde ik je niet voor niets een pushmessage naar aanleiding van de eerste crosspost. Je gaf toen aan "erom te denken". En dan open je binnen een dag *weer* een topic |:(

Dicht. Om dezelfde reden als de vorige dubbeltopic.

Overigens deze keer wel mooiere topicstart - als je die eens gewoon in je originele topic plaatst...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.