Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eagle00789
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 09:55

eagle00789

Est. November 2005

Topicstarter
Via deze weg wil ik jullie vragen wat jullie grootste tv-ergernis is.
Denk hierbij bijvoorbeeld aan de volgende dingen:
  • te lange reclameblokken
  • reeds na 5 minuten na de start van een programma al een reclame blok
  • irritante / ververlende presentatoren
  • De grote programma aankondigingen tijdens andere programma's
  • In de tv-gids aangekondigde programma's die niet worden uitgezonden
  • Bepaalde reclames
  • Verschil in volume tussen de reclame en het programma
  • Bepaalde programma's
  • Afgebroken/niet getoonde aftiteling van programma's
  • Harde achtergrondmuziek tijdens programma's
  • Storende/Grote zender logo's
  • enz. enz.
het gaat zich hierbij dus niet om de apparatuur.

Als je antwoord, zou ik graag willen zien dat jullie ook vermelden bij welke zender jullie dat het meest merken.

alvast bedankt voor jullie medewerking

(p.s. als dit topic in de verkeerde categorie staat, verplaats hem dan.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-08 10:05
Ik kijk altijd naar *knip. Ze hebben daar echt al mijn favoriete TV series. Geen reclames en prachtige kwaliteit. Prachtige zenders gewoon, en helemaal gratis.

Geen warez-sites noemen aub.

[ Voor 50% gewijzigd door RoD op 05-04-2010 19:47 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AE86
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-02-2023
Is dit een enquête? Zo ja, dan moet je even toestemming vragen aan de mods (als je dat nog niet gedaan hebt) en vragen het te verplaatsen naar een ander subtopic (SG ofzo?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Die van hardere reclames dan de uitzending is erg eenvoudig, en kunnen de zenders ansich helemaal niets aan doen.

Alles wordt genormalized, en de dynamiek in films is dus altijd groter, meer verschil tussen hard en zacht. Dus over het algemeen is het dus wat zachter, zodat harde effecten niet vervormen.

Bij reclame is heel die dynamiek niet aanwezig, en dus veel minder 'zacht' hebben. Daardoor is een reclame luider dan de film/serie/whatever.

Zowel de films als de reclame zullen naar de 0dB genormalized zijn. Beide hebben de piek van 0dB dus, alleen is de reclame dus vrijwel altijd 0dB, en films doorgaans niet.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
RaZ schreef op maandag 05 april 2010 @ 18:54:
Alles wordt genormalized, en de dynamiek in films is dus altijd groter, meer verschil tussen hard en zacht. Dus over het algemeen is het dus wat zachter, zodat harde effecten niet vervormen.

Bij reclame is heel die dynamiek niet aanwezig, en dus veel minder 'zacht' hebben. Daardoor is een reclame luider dan de film/serie/whatever.

Zowel de films als de reclame zullen naar de 0dB genormalized zijn. Beide hebben de piek van 0dB dus, alleen is de reclame dus vrijwel altijd 0dB, en films doorgaans niet.
De reclame is expres luider dan het programma. Mensen die even weglopen horen op die manier onbewust nog steeds de reclame.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit lijkt een beetje op een enquete, en daarvoor moet je eerst toestemming vragen. Daarnaast hoort het topic hier niet thuis. Het past mogelijk in Nieuws, Sport, TV & Muziek, maar daar heb je nog geen toegang, dus daarom gaat dit topic op slot.

Mocht je willen weten waarom je geen toegang tot dat forum hebt, dat kun je hier lezen: Waarom is je topic weggegooid of anderszins verdwenen?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.