Beste tweakers, ik heb vrijdag een nieuwe pc samengesteld en besteld voor een vriend van mij, Deze is zaterdag ochtend netjes bezorgt. eenmaal aangekomen hebben we deze pc meteen in elkaar gezet en getest maar toen we de nieuwe computer (aangesloten zoals in het in het boekje) voor het eerst aan zette ging hij gewoon aan maar kregen we geen beeld alle koeler draaiden gewoon en de led op het moederbord brandde ook.
We hebben toen alleen de fundamentele componenten aangesloten we hebben de voeding aan de 24-pin connector en de kleine 4-pin voor de cpu aangesloten,
Processor zat er correct in en het geheugen in de eerste slot, ook zat de video kaart erin, Ook in deze opstelling draaide het moederbord gewoon maar gaf hij geen video output, we kregen ook geen piep niks.
ps: het leek wel alsof de koelers niet op volle snelheid draaiden.
Hieronder de hardware:
- Processor AMD Athlon II X4 620 AM3 box
- CSX DIMM 2048 MB DDR3 1333
- VGA Asus ATI EAH4670/DI 512MB DDR3 PCI-E
- Moederbord AMD MSI 770-G45 AM3
- Be-Quiet Purepower 430W PSU
Ik heb echt alles geprobeerd en ik hoop jullie mischien weten waar het aan zou kunnen liggen,
BVD.
We hebben toen alleen de fundamentele componenten aangesloten we hebben de voeding aan de 24-pin connector en de kleine 4-pin voor de cpu aangesloten,
Processor zat er correct in en het geheugen in de eerste slot, ook zat de video kaart erin, Ook in deze opstelling draaide het moederbord gewoon maar gaf hij geen video output, we kregen ook geen piep niks.
ps: het leek wel alsof de koelers niet op volle snelheid draaiden.
Hieronder de hardware:
- Processor AMD Athlon II X4 620 AM3 box
- CSX DIMM 2048 MB DDR3 1333
- VGA Asus ATI EAH4670/DI 512MB DDR3 PCI-E
- Moederbord AMD MSI 770-G45 AM3
- Be-Quiet Purepower 430W PSU
Ik heb echt alles geprobeerd en ik hoop jullie mischien weten waar het aan zou kunnen liggen,
BVD.