Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• vdlindenmark
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-07 15:16
Ha mensen,

Ik kan kiezen tussen deze 2 telefoons:
Samsung Star Qwerty (B3410) - Noir Black voor 140 euro
of de
Samsung C3050 - Midnight Black voor 70 euro.

Wat vinden jullie sowieso van het merk samsung in verhoudign met lg of nokia of sony erricson?
Verder. :X
Iemand enig idee ov de qwerty toetsenbord van de samsung star lekker typt?
En kun je je inbox blokkeren? sommige telefoons kunnen dat moet je eerst nog een pin invoeren om in het menu of inbox te komen. En hoeveel berichten kunnen deze aan, mijn lg vieuwty maar 300!:( liefst wil ik meer!
Iemand ook nog enig idee of ik erop acheruit ga als ik een van deze 2 koop? heb nu lg viewty. Ik DENK dat ik er met de star op vooruit ga en met de c3050 weet ik niet niet echt.
Wie o wie helpt mij uit de brand? :P

Mvg, _/-\o_
Mark

Verwijderd

De samsung star qwerty is de ideale smsgsm. Met de c3050 ga je natuurlijk achteruit gaan. Ik zou de samsung star qwerty nemen.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
We verwachten dat je eerst zelf op zoek gaat voordat je een topic opent. Heb je al reviews gelezen? Heb je al ervaringen gelezen op GoT? Wat kwam daar uit? Graag wat meer eigen initiatief dus.

• Taartvarken
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-09 10:17
Spaar door en koop een knap toestel!

• PerfectLight
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-11 20:03
Samsung is alleen maar van de bling en minder van de functionaliteit. Eigelijk net als LG.. Die zie ik hier met bosjes uit de lucht vallen omdat ze om het minste en geringste al stuk gaan.

Ik zou, als ik uit jouw 3 moest kiezen, sowieso voor nokia gaan. Redelijk design, en Symbian is zeer functioneel, ondanks dat het wat ouder is. Mijn Nokia 5800 kan oneindig veel inboxberichten hebben ;). Alleen ik weet niet of je bij Symbian m ook kan blokken voor je in de inbox gaat (wel als je m van toetsenblokkering afhaalt iig).

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:05
Ik zal je even helpen :

De Qwerty : Het Samsung B3410 Star Qwerty topic

en de Samsung C3050 : die kent nog geen pagina....

Dat houdt in dat de telefoon door tweakers onderling blijkbaar niet boeiend wordt gevonden. Die kan je dus gerust overslaan.

Maar waarom neemt je een OS waar je weinig mee kan? Pak dan een Android, iPhone of Windows Mobile toestel. Daar kan je wat meer mee dan smsen en bellen. Kijk eens wat je echt wilt doen, en wat je telefoon ondersteunt. Voorbeeldje:

- Zit je de hele dag op MSN maar je moet via ebuddy omdat je LG/Samsung dat niet snapt? Ik ken iemand die ligt er om de haverklap af omdat het gewoon niet werkt.

- Zit je vaak te hyven maar heb je Windows Mobile? Die app is niet vriendelijk voor je en ik doe het dus niet meer.

[ Voor 28% gewijzigd door asing op 05-04-2010 23:09 ]

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• vdlindenmark
hyves doe ik niet aan, ene maand heb ik wel draadloos internet andere niet. ja een ander besturingssysteem... dan kom je gelijk in een andere prijsklasse vermoed ik. ik bel via ben.nl, dus telefoon moet simlokvrij zijn. heb je een voorstel voor een andere os met budget 175 euro, liever 150.
Ik wil wel een toestel die langer dan de 3 maanden van mijn lg mee gaat.

En ja, ik heb me al georiënteerd!
En de nokia 6303? die is zeker sterk maar krijg de indruk dat nokia zo'n simpel menu en niet geavanceerde functies heeft.

[ Voor 13% gewijzigd door vdlindenmark op 05-04-2010 23:59 ]

• Brutes
  • Laatst online: 28-06 15:11

• vdlindenmark
nha, wel goede telefoon! is dat niet die met die goede processor? maar die is toch wel boven me budget:(
nu ik verder lees schijnt hij vrij kwetsbaar te zijn!

[ Voor 7% gewijzigd door vdlindenmark op 06-04-2010 00:02 ]

• Brutes
  • Laatst online: 28-06 15:11
mark19942008 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 00:00:
[...]

nha, wel goede telefoon! is dat niet die met die goede processor? maar die is toch wel boven me budget:(
nu ik verder lees schijnt hij vrij kwetsbaar te zijn!
Ja zit idd een goede cpu in (duo core)
Ik heb nooit iets gehoord over de kwetsbaarheid. :)

• vdlindenmark
staan bij de 2 reacties op bol.com, maar alsnog is hij me te duur...
helaas...

Maar wat weten juille van samsnug? hoelang zal de samsung star qwerty ongeveer, bij normaal gebruik, mee gaan?

[ Voor 43% gewijzigd door vdlindenmark op 06-04-2010 00:29 ]

Verwijderd

Als je voor een nokia gaat en je wilt symbian, kijk dan eens naar bijvoorbeeld 6760 slide. Is wel 220 euro bij online shops, maar wel een zeer degelijk toestel. Al een paar keer laten vallen en zit nog geen kras/schram of iets dergelijks op.

Voordelen daarvan: grote qwerty toetsen, symbian OS, gps functies en een aantal zelf te bepalen snelkoppelingen.
Nadeel: zonder internet abo kan je dit toestel beter niet hebben, anders is het zonde.

Kan concurreren vind ik met de e71/e72, alleen je hebt er geen wifi op.

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:38

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Een Nokia 5230? En als je tussen de C3050 en de B3410 nog een optie wilt dan wellicht de Samsung C3510 Genoa?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
mark19942008 schreef op maandag 05 april 2010 @ 23:53:
hyves doe ik niet aan, ene maand heb ik wel draadloos internet andere niet. ja een ander besturingssysteem... dan kom je gelijk in een andere prijsklasse vermoed ik. ik bel via ben.nl, dus telefoon moet simlokvrij zijn. heb je een voorstel voor een andere os met budget 175 euro, liever 150.
Ik wil wel een toestel die langer dan de 3 maanden van mijn lg mee gaat.

En ja, ik heb me al georiënteerd!
En de nokia 6303? die is zeker sterk maar krijg de indruk dat nokia zo'n simpel menu en niet geavanceerde functies heeft.
En dicht. RoD heeft je diverse vragen gesteld die je niet beantwoord. Als jij er geen moeite voor wil doen, dan doen wij dat ook niet ...

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.