• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
Ik zoek voor mijn ouders een mediaplayer voor naast de TV. Ik heb vier gegadigde uitgezocht, en wil van jullie weten welke 'de beste' is.

Hier staan vier mediaspeler vergeleken in de Pricewatch van tweakers.

De twee eminent spelers verschillen niet zoveel van elkaar; de 7080 heeft één audioformaat minder, en moet het doen zonder pickup and return garantie. Voor de rest verschillen ze niet, als ik het goed heb. De AC Ryan is door T.net gereviewd en komt redelijk goed uit de bus, zit in dezelfde prijsklasse maar ondersteunt geen ondertiteling formaten. De plextor staat erbij als vergelijk. Deze heeft het voordeel van een 1GB harde schijf in plaats van 500GB, zoals de andere drie.

Eisen zijn;
DVD spelen (dus video-ts map uit kunnen lezen)
.mkv ondersteuning
HDMI uitgang
Makkelijk te bedienen (ouders kunnen redelijk met knopjes omgaan, maar wordt chagrijnig van onhandige UI's.)
Ingebouwde harde schijf van minimaal 500GB
Prijsklasse zo tussen de 160 euro en 220 euro.

Wil graag van jullie weten welke van de vier jullie zouden kiezen, en als het allemaal niks is, welke speler je dan zou aanraden. Alvast bedankt!

Zu Risiken und Nebenwirkungen fragen Sie ihren Arzt oder Apotheker

Anoniem: 198279

Bepaalde gegevens kloppen niet in de pricewatch van de AC Ryan Playon HD.

Kijk hier voor de volledige specs:
http://www.playonhd.com/en/#info

• Pixeltje
  • Nu online
Anoniem: 198279 schreef op maandag 05 april 2010 @ 17:53:
Bepaalde gegevens kloppen niet in de pricewatch van de AC Ryan Playon HD.

Kijk hier voor de volledige specs:
http://www.playonhd.com/en/#info
Oke, dus ook de AC Ryan ondersteunt subs, dat is mooi. Maakt de keuze niet makkelijker though. Thanks voor de info!

Anoniem: 198279

Ik ben zelf toevallig ook opzoek naar een media center. Harde schijf is zelf makkelijk in te bouwen in alle media centers, dus daar hoef je het niet voor te doen. Voor zover ik weet kan de AC Ryan tot maximaal 1,5TB. http://www.youtube.com/watch?v=7cCwr3Ukiuc

Daarom ga ik zo goed als zeker mijn keuze op de AC ryan laten vallen. Ook zijn de reacties in het aparte forum hier positief. [Mediaplayer] AC Ryan Playon!On HD - Ervaringen deel 1

Ik zou zeggen, lees de forums daarvan door. Wordt je een stuk wijzer van over hoe de mensen de Media spelers ervaren.

• Pixeltje
  • Nu online
Het is de eminent geworden, 7080. Is vandaag weer nieuwe firmware voor vrijgegeven zag ik.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee