Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Ik heb een HP dv9000 notebook
Een intel pro3945ABG wireless networkadapter en Vista home premium 32bits
Nooit een probleem gehad.
Ik moest wat onderhoud plegen aan mijn router en daarna nooit meer iets wireless kunnen internetten op de HP.
Let wel : al mijn andere comps doen het wireless zonder problemen.
Nu komt het, het netwerk wordt gevonden en de ontvangst is prima.
Ik open Google en type een zoekterm in en de resultaten verschijnen.
En dat is het, vanaf dat punt wil niets meer.
Het bizarre is dat binnen Google alles werkt (anders kon je ook geen resultaten krijgen)
Wat ik heb gedaan:
Adapter ingeschakeld/uitgeschakeld.
Software verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
Diverse keren met de oem software van HP maar ook met de software van Intel, alles met drivers alleen met software en drivers en oudere versies en nieuwere versies.
Ik heb het volgend uitgeprobeert:
Reset WINSOCK entries to installation defaults: netsh winsock reset catalog
Reset IPv4 TCP/IP stack to installation defaults. netsh int ipv4 reset reset.log
Reset IPv6 TCP/IP stack to installation defaults. netsh int ipv6 reset reset.log
Reboot the machine.

SSH,geschiedenis,cookies etc gewist.
Firewall uit
restricties lager gezet of helemaal uit.
etc,etc.

Ik weet het niet meer en ben bang dat ik voor de zoveelste keer het hele systeem weer opnieuw moet installeren zoals zo vaak bij Windows als je eens iets in je config verandert.
Het systeem snapt nooit eens wat lijkt het wel.
Het is zoiets als het wassen van je handen maar de strontresten van de vorige keer krijg je er nooit helemaal af 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

-browse naar 62.69.179.198 (nu.nl)
-ping naar nu.nl
-ping 62.69.179.198
-tracert 62.69.179.198 (waar loopt het vast?)
-proxy in browser checken.
-status in router bekijken.

zomaar wat hint om te kijken waar het nu fout gaat. Wat bedoel je met ssh?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Problemen met de wireless kaart zijn ook bekend als onderdeel van HP's problematiek met notebook design voor de DV9XXX series. Wireless failure is een van de tekenen die HP zelf aangeeft als symptoom van heat buildup op hun checklists.

Check de temperaturen van je interne componenten, zowel idle als tijdens gebruik, ga naar de HP site op zoek naar hun stappenplan via support.

Tot zover komt je problematiek overeen met eigen ervaringen met HP. Ga online, roep een url op, wireless werkt, na de eerste paar sessies faalt het ding. Geeft geen foutrapportages, niks. Saillant detail, het is de wireless kaart in de DV9X serie die letterlijk alle andere componenten op z'n plaats houd.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
leuk_he schreef op maandag 05 april 2010 @ 17:04:
-
Sorry ik bedoel SSL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Virtuozzo schreef op maandag 05 april 2010 @ 17:12:
Problemen met de wireless kaart zijn ook bekend als onderdeel van HP's problematiek met notebook design voor de DV9XXX series. Wireless failure is een van de tekenen die HP zelf aangeeft als symptoom van heat buildup op hun checklists.

Check de temperaturen van je interne componenten, zowel idle als tijdens gebruik, ga naar de HP site op zoek naar hun stappenplan via support.

Tot zover komt je problematiek overeen met eigen ervaringen met HP. Ga online, roep een url op, wireless werkt, na de eerste paar sessies faalt het ding. Geeft geen foutrapportages, niks. Saillant detail, het is de wireless kaart in de DV9X serie die letterlijk alle andere componenten op z'n plaats houd.
Het gebeurt ook als hij een uur heeft uitgestaan
Ik weet zeker dat het niets met temperaturen te maken heeft.
Het is gebeurt nadat ik mijn router heb gereset.
Maar nogmaals al mijn ander comps doen het.
Ik weet bijna zeker dat het een Win. Vista neuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
leuk_he schreef op maandag 05 april 2010 @ 17:04:
-browse naar 62.69.179.198 (nu.nl)
-ping naar nu.nl
-ping 62.69.179.198
-tracert 62.69.179.198 (waar loopt het vast?)
-proxy in browser checken.
-status in router bekijken.

Het loopt dus niet vast
En toch kan ik niet bvrowsen op het internet alleen maar binnen het Google domein.
Schiet me maar lek maar ik bergrijp er geen jota van 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Ik kan pingen (dan heb ik toch een draadloze verbinding?)
tracert werkt (dan heb ik toch een draadloze verbinding?)
Alles heeft altijd gewerkt
Al mijn andere comps en verbindingen werken
Ik heb een perfecte verbinding op de HP
Bedraad op de HP ook geen probleem
Maar ik kan draadloos niet met Explorer buiten Google (de enige site die het doet ook na het volledig wissen van alle geschiedenis en meuk))
IN GODSNAAM IK WORDT HELEMAAL LEIP!!!!!
Dit slaat echt nergens op.
WINDOWS AAAARRRRRRGGGGGHHHHHH!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Kun je pingen buiten google?
Heb je al een andere web browser geprobeerd?
Lukken dns lookups buiten google?

Kortom, wat je nu verteld hebt wijst op een browser of een dns probleem, maar ik kan het mis hebben.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Niet online
MatMich schreef op maandag 05 april 2010 @ 17:54:
[...]

Het gebeurt ook als hij een uur heeft uitgestaan
Ik weet zeker dat het niets met temperaturen te maken heeft.
Het is gebeurt nadat ik mijn router heb gereset.
Maar nogmaals al mijn ander comps doen het.
Ik weet bijna zeker dat het een Win. Vista neuk is.
Heat damage. Stapelt zich op, en mettertijd begint het problemen te veroorzaken. De laptop even uitzetten of een cold boot heeft hier niets mee van doen.

Ik heb me knetter gezocht indertijd met een zelfde HP, van router via instellingen tot diagnostics to besturingssysteem. Uiteindelijk teruggestuurd naar HP onder extended warranty, en voila, wireless unit defect door opgebouwde hitteschade en vervangen.

Serieus, check de hardware. HP support kan je een diagnose tool aanwijzen om te downloaden wat de hardware doorloopt.

[ Voor 7% gewijzigd door Virtuozzo op 05-04-2010 20:25 ]

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Virtuozzo schreef op maandag 05 april 2010 @ 20:24:
[...]

Heat damage. Stapelt zich op, en mettertijd begint het problemen te veroorzaken. De laptop even uitzetten of een cold boot heeft hier niets mee van doen.

Ik heb me knetter gezocht indertijd met een zelfde HP, van router via instellingen tot diagnostics to besturingssysteem. Uiteindelijk teruggestuurd naar HP onder extended warranty, en voila, wireless unit defect door opgebouwde hitteschade en vervangen.

Serieus, check de hardware. HP support kan je een diagnose tool aanwijzen om te downloaden wat de hardware doorloopt.
Tja ik herken dit inderdaad ik heb het wel eens met geheugen ook gehad.
Alleen is het volslagen bizar dat ik dan wel alles binnen Google kan doen.
Heat damage is heat damage en niet alleen voor geselecteerde pagina's

[ Voor 9% gewijzigd door MatMich op 05-04-2010 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
leuk_he schreef op maandag 05 april 2010 @ 19:09:
Kun je pingen buiten google?
Heb je al een andere web browser geprobeerd?
Lukken dns lookups buiten google?

Kortom, wat je nu verteld hebt wijst op een browser of een dns probleem, maar ik kan het mis hebben.
Pingen buiten Google???
Ik had toch allang een tracert en een ping gedaan en dat is toch dns lookup buiten Google?
En hoe ping je buiten Google, wat bedoel je daarmee?
Wel een beetje popi taal hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Ik heb explore 8 gedeinstalleerd gereboot en daarna stond explorer 7 er weer op.
Ik kon precies EEN!!!! pagina bezoeken en daarna blijft hij weer "wachten" en vindt weer helemaal niets.
Komop mensen dit is toch niet normaal.
Dit gaat helemaal niet over een kapotte netwerkkaart.
Dit gaat over MS met zijn brakke software.
Heeft nu echt helemaal niemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

MatMich schreef op maandag 05 april 2010 @ 21:17:
Ik heb explore 8 gedeinstalleerd gereboot en daarna stond explorer 7 er weer op.
...
Dit gaat over MS met zijn brakke software.
...
MatMich schreef op maandag 05 april 2010 @ 20:57:
[...]
Wel een beetje popi taal hoor!
Als jij nou eens nauwkeuriger verteld wat je precies vaststeld krijg je wellicht betere hints. (output van die commando's, in ieder geval meer dan "werkt wel of werkt niet", je hebt niet eens de foutmelding verteld als je buiten www.google.com gaat verteld)

Maar als je denkt dat het MS software is installeer dan eens een opera browser of een firefox browser. Dan sluit je de browser al uit. (internet explorer 7 & 8 gebruiken dezelfde settings...)

Oh ja, te strak ingestelde firewall/antivirus of juist een virus kunnen uiteraard ook hommeles geven.

[ Voor 3% gewijzigd door leuk_he op 05-04-2010 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_DE
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-08 20:51
Aangezien je bijna zeker weet dat Windows de falende factor is, kan je hardware-fouten misschien uitsluiten door vanaf een cd-tje met een recente Ubuntu-versie te booten; werkt dan alles gewoon dan weet je zeker dat het Windows is en niet je hardware.
Mijn ervaring met Ubuntu is, als er een miniem hardware-foutje is dat Ubuntu weigert verder te gaan terwijl Windows nog wel eens door wil rossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
leuk_he schreef op maandag 05 april 2010 @ 21:43:
[...]

[...]

Als jij nou eens nauwkeuriger verteld wat je precies vaststeld krijg je wellicht betere hints. (output van die commando's, in ieder geval meer dan "werkt wel of werkt niet", je hebt niet eens de foutmelding verteld als je buiten www.google.com gaat verteld)

Maar als je denkt dat het MS software is installeer dan eens een opera browser of een firefox browser. Dan sluit je de browser al uit. (internet explorer 7 & 8 gebruiken dezelfde settings...)

Oh ja, te strak ingestelde firewall/antivirus of juist een virus kunnen uiteraard ook hommeles geven.
Pardon???
Lees jij de starttopic dan nog maar een keer goed.
Dan zie je dat dat Firewall verhaal allang gepasserd is en dat het browser verhaal ook al getackled is.
En als ik nog nauwkeurig moet zijn kan ik het dus ook gewoon oplossen.
Ik begrijp best dat je je aangevallen voelt door mijn vorige opmerking, maar nu ben je ook nog eens op de toonbank aan het poepen en vraagt om 10% korting.
Mensen die al 2 dagen bezig zijn een probleem op te lossen moet je niet proberen zo quasi-relaxed te antwoorden.
Of je weet iets... of je moet gewoon niet reageren want nu fungeer je als stoorzender in het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Frank_DE schreef op maandag 05 april 2010 @ 21:51:
Aangezien je bijna zeker weet dat Windows de falende factor is, kan je hardware-fouten misschien uitsluiten door vanaf een cd-tje met een recente Ubuntu-versie te booten; werkt dan alles gewoon dan weet je zeker dat het Windows is en niet je hardware.
Mijn ervaring met Ubuntu is, als er een miniem hardware-foutje is dat Ubuntu weigert verder te gaan terwijl Windows nog wel eens door wil rossen.
Goed plan daar had ik nog niet aan gedacht dat ga ik proberen.
Overigens als dat wel lukt, wat kan het dan zijn?
DNS-server lookup?
En hoe herstel ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

En nog zie ik niet de echte foutmelding die je krijgt.

Je zegt dat je wel verbinding hebt, maar toch niet. Je weet zelf dat dat ongewoon is, maar je hebt veel meer tools om te bepalen wat het wel doen en wat niet.

DNS lookup? stel dan eens een andere DNS met de hand in in tcp/ip settings (8.8.8.8 van ..... google?)

[ Voor 13% gewijzigd door leuk_he op 05-04-2010 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

MatMich schreef op maandag 05 april 2010 @ 21:59:
[...]

Pardon???
Lees jij de starttopic dan nog maar een keer goed.
Dan zie je dat dat Firewall verhaal allang gepasserd is en dat het browser verhaal ook al getackled is.
En als ik nog nauwkeurig moet zijn kan ik het dus ook gewoon oplossen.
Ik begrijp best dat je je aangevallen voelt door mijn vorige opmerking, maar nu ben je ook nog eens op de toonbank aan het poepen en vraagt om 10% korting.
Mensen die al 2 dagen bezig zijn een probleem op te lossen moet je niet proberen zo quasi-relaxed te antwoorden.
Of je weet iets... of je moet gewoon niet reageren want nu fungeer je als stoorzender in het topic.
Probeer 's een live CD dan.

MS levert overigens geen brakke software, het zijn veelal de personen achter de computer die alles overhoop gooien en er niet overweg mee kunnen. Ook een beetje popi-jopie-geroep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
leuk_he schreef op maandag 05 april 2010 @ 22:03:
[...]

En nog zie ik niet de echte foutmelding die je krijgt.

Je zegt dat je wel verbinding hebt, maar toch niet. Je weet zelf dat dat ongewoon is, maar je hebt veel meer tools om te bepalen wat het wel doen en wat niet.

DNS lookup? stel dan eens een andere DNS met de hand in in tcp/ip settings (8.8.8.8 van ..... google?)
Ik krijg helemaal geen foutmelding dat heb ik volgens mij ook al gezegd.
Dat zou wel heel makkelijk zijn en dan hoefde ik hier niets te vragen.
???? andere DNS met de hand? het zou helpen als je er dan ook bij zou zeggen waar en hoe je in Windws Vista met de hand andere TCP/Ip settings verandert want dat weet ik dus niet zo een twee drie.
Msschien probeer je wel te helpen ,maar het komt er toch wel heel erg beroerd uit, ik hoop dat je geen les aan beginners geeft want je springt de hele tijd in het midden van een verhaal op de wagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Exorcist schreef op maandag 05 april 2010 @ 22:06:
[...]

Probeer 's een live CD dan.

MS levert overigens geen brakke software, het zijn veelal de personen achter de computer die alles overhoop gooien en er niet overweg mee kunnen. Ook een beetje popi-jopie-geroep.
Een live cd? van Michael Jackson of the Stones?
En wat dat MS verhaal betreft:
Hoe naief kun je zijn ik ben er 100% van overtuigd dat MS brakke zooi op de markt gooit.
Dat is al keer op keer bewezen oa met Vista.
Waarom denk je dat ze anders zo snel met 7 op de proppen zijn gekomen.
Ik zou toch echt wat minder goedgelovig zijn als ik jou was.
Hoeveel grote (betrouwbare )fabrikanten hebben al spullen terug moeten halen ivm fouten?
Automerken,voedselfabrikanten etc. etc.
En Neelie Smit zat er ook naast? natuurlijk dream on.
En dan hebben we het nog niet eens over het grote schandaal binnen de o zo betrouwbare en liefdevolle katholieke kerk.
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evoluzione
  • Registratie: November 2008
  • Nu online
als je zo anti MS bent, waarom draai je dat dan... Ik ben overigens al jaren tevreden MS gebruiker.

En er zijn hier mensen die je proberen te helpen, dus een beetje rustiger reageren zou ook wel fijn zijn...

Live cd: Een os wat je niet hoeft te installeren, zoals het al eerder aangegeven ubuntu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Niet online
Als we nou eens eventjes alle "emo" de deur uit gooien en terug naar de feiten gaan. Is misschien een idee. Dit is Tweakers, niet 'n andere site.

- verbindingsproblematiek
- enkel voor wireless
- waarbij de verbinding wegvalt na initiële verbinding
- op een HP laptop uit een serie met 4 jaar voorgeschiedenis van bekende hardware failures
- ontstaan uit langdurige opbouw van overtollige hitte
- door slecht heatsink design van HP
- en corruptie en gierigheid van Nvidia om opdracht te geven in het productie proces below standard componenten en solder te gebruiken
- resulterend in massa's notebooks, waarbij die van HP allemaal een uniek gezamenlijk symptoom hebben
- namelijk de wireless valt precies selectief uit zoals omschreven, omdat die de meeste initiële schadeopbouw ondervindt

Nogmaals, aangezien het niet echt door lijkt te dringen, bij een HP laptop is het eerste wat je doet de hardware controleren. Het klinkt misschien vreemd, omdat normaliter de bron van problemen meestal in de software of de gebruiker zit, maar in het geval van deze laptops van HP .. tja .. het zou duidelijk moeten zijn.

Dus, echt, controleer die hardware. Bel HP support, vraag naar de laatste versie van hardware diagnostics voor HP Pavillion notebooks, en loop er stap voor stap doorheen. Als 't geen HP was zou ik dit niet zo snel en zeker zeggen.

Probeer eens op te starten met een Live CD, als je niet weet wat het is, vraag het of zoek het op. Prima manier om op een heel snelle manier de tweede mogelijkheid van de problematiek uit te sluiten, namelijk de software (systeem- en andere software geïnstalleerd).
Aangezien je nog andere pc's hebt, zou het geen probleem moeten zijn een image te downloaden van een Live CD, op cd te zetten, en daarmee de laptop op te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-09 18:43

Ch3cker

Testlab Teamlead
MatMich schreef op maandag 05 april 2010 @ 23:19:
[...]

Een live cd? van Michael Jackson of the Stones?
En wat dat MS verhaal betreft:
Hoe naief kun je zijn ik ben er 100% van overtuigd dat MS brakke zooi op de markt gooit.
Dat is al keer op keer bewezen oa met Vista.
Waarom denk je dat ze anders zo snel met 7 op de proppen zijn gekomen.
Ik zou toch echt wat minder goedgelovig zijn als ik jou was.
Hoeveel grote (betrouwbare )fabrikanten hebben al spullen terug moeten halen ivm fouten?
Automerken,voedselfabrikanten etc. etc.
En Neelie Smit zat er ook naast? natuurlijk dream on.
En dan hebben we het nog niet eens over het grote schandaal binnen de o zo betrouwbare en liefdevolle katholieke kerk.
O+
Als je zelf als laatste hebt gepost, kan ook jij gewoon keurig netjes je berichtje editen, in plaats van een nieuw bericht te plaatsen.

Wij proberen je hier te helpen. Als je daar niet van gediend bent, dan toch lekker niet? =]
Blijf gewoon bij het probleem. Snap je een term niet? Google het (dat kan je nog wel, toch? =]), of vraag om een uitleg, op een normale manier.

Een Live-CD is een besturingssysteem die opstart vanaf de CD-rom.

Heb je nu inmiddels al een andere browser geprobeerd trouwens? Het lijkt erop dat het gewoon een browser issue is. Niet toevallig op 'offline werken' staan? :z

edit : met pingen buiten google wordt bedoeld : pingen naar iets anders dan google.nl, wat je, als je dat al naar nu.nl hebt gedaan, al gedaan hebt ja.

[ Voor 5% gewijzigd door Ch3cker op 05-04-2010 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:55

E-Vix

Nu met sneeuw!

Begin eerst eens met een andere browser te proberen en de resultaten daarvan te posten. En voordat je weer gaat klagen dat je dat al gedaan hebt en dat dat in je startpost staat raad ik je aan je eigen startpost nog eens goed door te lezen want het staat er niet in.

Probeer eens een andere website te pingen. Eentje waar je op die laptop nog nooit op geweest bent. Post daar de resultaten eens van (copy + paste, en niet "het werkt") zodat er hier gekeken kan worden of wat jij terug krijgt wel juist is. doe bijvoorbeeld eens "ping www.villaspecials.nl". Daar ben je vast nog nooit op geweest namelijk.

Zoals al eerder verteld is lijkt het er op alsof je een DNS probleem hebt. Mocht je DNS een quasi popi-jopi woord vinden, dan raad ik je aan om Google (de enige website die het nog doet bij je) te gebruiken om op te zoeken wat het is. We willen je best helpen, maar we gaan je niet aan je handje stap voor stap uitleggen wat je precies moet doen. Een beetje eigen initiatief is gewenst.

Doe eens een "ipconfig /all" op zowel je laptop, als op een van de andere computers die wel gewoon werken. Vergelijk daar de default gateway en de DNS servers eens met elkaar. Die zouden bij alletwee exact het zelfde moeten zijn. Is dat niet zo, dan zit daar je probleem.

Overigens kan het wellicht helpen om te vertellen wat voor onderhoud je aan je router hebt gepleegd toen het probleem ontstond.

Overigens, als je 100% er van overtuigd bent dat MS brakke zooi op de markt brengt, dan raad ik je aan om maar snel iets anders op je laptop te zetten. Microsoft heeft namelijk een heel samenzweringscomplot samen met de grotere hardwarefabrikanten om er voor te zorgen dat je snel nieuwe hardware en software gaat kopen en ze dikke vette winst gaan draaien. Dat is algemeen bekend, en dat is de geheime reden waarom Windows 7 zo snel op de markt is gekomen.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Ik los het zelf wel op.
Mazzel

edit
Opgelost

Bedankt aan de mensen die hebben bijgedragen,kunnen lezen en echt geholpen hebben _/-\o_

En voor alle mensen die hier alleen maar bezig zijn de IT-nerd uit te hangen en altijd alles beter weten en alleen maar willen antwoorden als je het op je knieen komt vragen, zou ik willen zeggen :X

Ik weet heus wel het verschil tussen kapotte hardware of brakke software wijsneuzen

[ Voor 94% gewijzigd door MatMich op 06-04-2010 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:55

E-Vix

Nu met sneeuw!

MatMich schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 00:42:
Ik los het zelf wel op.
Mazzel

edit
Opgelost

Bedankt aan de mensen die hebben bijgedragen,kunnen lezen en echt geholpen hebben _/-\o_

En voor alle mensen die hier alleen maar bezig zijn de IT-nerd uit te hangen en altijd alles beter weten en alleen maar willen antwoorden als je het op je knieen komt vragen, zou ik willen zeggen :X

Ik weet heus wel het verschil tussen kapotte hardware of brakke software wijsneuzen
Wat was er nou aan de hand en hoe heb je het precies opgelost?
Als er iemand met het zelfde probleem komt te zitten, dan is het altijd handig als die persoon kan lezen wat jij gedaan hebt zodat hij dat zelf ook kan proberen in plaats van alleen te lezen dat het probleem opgelost is.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 15:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

MatMich schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 00:42:
Ik los het zelf wel op.
Mazzel

edit
Opgelost
Nou, wat was nou je oplossing, want dan hebben anderen er ook nog wat aan :)

Laat maar, dit topic gaat gewoon dicht :|
[knip]

Voordat jij mensen gaan uitmaken voor wijsneuzen, moet ik je toch even melden dat jij je gewoonweg vreemd gedraagt.
Er wordt je meerdere malen gevraagd naar duidelijke foutmeldingen, output van het gebruik van enkele commando's en de werking met het gebruik van een live-CD. Dat jij dan verwijtend komt met mededeling dat ze de startpost moeten lezen slaat nergens op, want daar staat niet de output van de gevraagde commando's.
En de vraag of je gebruik moet maken van een CD van Michael Jackson is vast en zeker leuk bedacht, maar iemand die al zo lang op Tweakers.net rondhangt, zou toch moeten weten wat een live-CD is.

Verder ben je verschrikkelijk bevooroordeeld over de software van Microsoft. Ze maken alleen maar vrakke software als we jou mogen geloven, maar hoe komt het dan dat er genoeg mensen met Vista werken en werkelijk nergens last van hebben? Akkoord, Vista is een veel besproken OS wat een paar eigenaardigheden heeft, maar jij hoeft het niet te gebruiken. Er zijn voldoende alternatieven.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.