Ik heb een HP dv9000 notebook
Een intel pro3945ABG wireless networkadapter en Vista home premium 32bits
Nooit een probleem gehad.
Ik moest wat onderhoud plegen aan mijn router en daarna nooit meer iets wireless kunnen internetten op de HP.
Let wel : al mijn andere comps doen het wireless zonder problemen.
Nu komt het, het netwerk wordt gevonden en de ontvangst is prima.
Ik open Google en type een zoekterm in en de resultaten verschijnen.
En dat is het, vanaf dat punt wil niets meer.
Het bizarre is dat binnen Google alles werkt (anders kon je ook geen resultaten krijgen)
Wat ik heb gedaan:
Adapter ingeschakeld/uitgeschakeld.
Software verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
Diverse keren met de oem software van HP maar ook met de software van Intel, alles met drivers alleen met software en drivers en oudere versies en nieuwere versies.
Ik heb het volgend uitgeprobeert:
Reset WINSOCK entries to installation defaults: netsh winsock reset catalog
Reset IPv4 TCP/IP stack to installation defaults. netsh int ipv4 reset reset.log
Reset IPv6 TCP/IP stack to installation defaults. netsh int ipv6 reset reset.log
Reboot the machine.
SSH,geschiedenis,cookies etc gewist.
Firewall uit
restricties lager gezet of helemaal uit.
etc,etc.
Ik weet het niet meer en ben bang dat ik voor de zoveelste keer het hele systeem weer opnieuw moet installeren zoals zo vaak bij Windows als je eens iets in je config verandert.
Het systeem snapt nooit eens wat lijkt het wel.
Het is zoiets als het wassen van je handen maar de strontresten van de vorige keer krijg je er nooit helemaal af
Een intel pro3945ABG wireless networkadapter en Vista home premium 32bits
Nooit een probleem gehad.
Ik moest wat onderhoud plegen aan mijn router en daarna nooit meer iets wireless kunnen internetten op de HP.
Let wel : al mijn andere comps doen het wireless zonder problemen.
Nu komt het, het netwerk wordt gevonden en de ontvangst is prima.
Ik open Google en type een zoekterm in en de resultaten verschijnen.
En dat is het, vanaf dat punt wil niets meer.
Het bizarre is dat binnen Google alles werkt (anders kon je ook geen resultaten krijgen)
Wat ik heb gedaan:
Adapter ingeschakeld/uitgeschakeld.
Software verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
Diverse keren met de oem software van HP maar ook met de software van Intel, alles met drivers alleen met software en drivers en oudere versies en nieuwere versies.
Ik heb het volgend uitgeprobeert:
Reset WINSOCK entries to installation defaults: netsh winsock reset catalog
Reset IPv4 TCP/IP stack to installation defaults. netsh int ipv4 reset reset.log
Reset IPv6 TCP/IP stack to installation defaults. netsh int ipv6 reset reset.log
Reboot the machine.
SSH,geschiedenis,cookies etc gewist.
Firewall uit
restricties lager gezet of helemaal uit.
etc,etc.
Ik weet het niet meer en ben bang dat ik voor de zoveelste keer het hele systeem weer opnieuw moet installeren zoals zo vaak bij Windows als je eens iets in je config verandert.
Het systeem snapt nooit eens wat lijkt het wel.
Het is zoiets als het wassen van je handen maar de strontresten van de vorige keer krijg je er nooit helemaal af