Toon posts:

Bierkratjes ATX casemod

Pagina: 1
Acties:
  • 502 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hello World!

gezien dit mijn eerste bericht is, zal ik dat toch maar even zeggen he? :P

maar ja, dit is het geval:

ik heb thuis een oude PC staan, maar die zit in een nog oudere kast. Nu is dat opzich geen probleem, maar het oog wil ook wat hè? Hier al een tijdje aan te denken, tot ik op een dag een bierkratradio zag, en dacht: he, dat is iets voor mijn pc! ik heb hierna effe een bierkrat opgemeten, want ik wist niet of mijn ATX moederbord er wel in paste. het paste precies, alleen er zou hierna geen ruimte meer zijn voor dvddrives. hierom zal er een 2e bierkrat aan het eerste vast worden gemaakt. in het eerste zal het moederbord en de voeding komen, en in de 2e de rest.

fotos volgen nog.
p.s. de hele pc is gebouwd van gekregen onderdelen, maar zoals ik al zei, het oog wil ook wat.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2010 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Als je een casemod wilt maken, moet je dat aanvragen in Schop een Modje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPeek
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 12:45
Je zult eerst toestemming moeten vragen voor dit topic in Schop een modje. Lees daarnaast even de hele policy door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 11:29
bierkrat helemaal hol maken,
onderin je hdd's en zooi, dan een nieuwe verdieping met je mobo erop... of anders hoe jij wilt

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjThase
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-10 15:53
ik en djmaddox hebben dat ook gedaan hij kan jou wel een link geven waar die online staat :)

Mop mop, gas derop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Zie hierboven, voor het starten van een Casemod in Progress, zoals we dat noemen, heb je eerst een aanvraag nodig.
Daarnaast kun je via de search wel info vinden als je zoekt op krat. Er zijn je al heel wat tweakers voor geweest met betrekking tot het bouwen daarvan.

Daarom gaat deze op slot.

[ Voor 20% gewijzigd door _ferry_ op 05-04-2010 15:45 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.