Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivolve
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 22:24
Hallo,

Sinds enkele dagen heb ik de sony xperia x10 in mijn bezit. Ik had op internet gelezen dat het mogelijk moest zijn om hyves te integreren in timescape maar ik krijg dit echt met geen mogelijkheid aan de gang. Ik heb de hyves app gedownload (deze zat er niet eens standaard op), maar de inegratie mist nog.

Zijn er anderen die hier ook last van hebben en zo ja, wat kun je eraan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Je bent niet de enige, deze kwam ik gisteren nog tegen:

productreview: Sony Ericsson Xperia X10 Zwart review door tERRiON

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivolve
Had deze inderdaad ook gezien maar hij krijgt de WWW updates nog wel in timescape. Bij mij werkt dat helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:42
Non-Stoney schreef op maandag 05 april 2010 @ 15:08:
Had deze inderdaad ook gezien maar hij krijgt de WWW updates nog wel in timescape. Bij mij werkt dat helemaal niet.
Wordt Hyves wel weergegeven als optie binnen Timescape? Want het moet er sowieso standaard in zitten om te kunnen werken binnen TS... Een externe hyves app is daarvoor geen oplossing.

Waarschijnlijk heb je hem bij een site als 2call.nl oid besteld die Duitse modellen uitlevert, die beschikken uiteraard niet over Hyves. Dus als dat het geval is en ze hebben het niet duidelijk gemaakt aan jou, dan is het tijd om te klagen denk ik zo, want dat is pure misleiding ;) (waar je ook nog eens betrekkelijk weinig aan kunt doen, behalve wellicht een Nederlandse update erop gooien zodra die beschikbaar is)

[ Voor 8% gewijzigd door Rctworld op 05-04-2010 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivolve
Daar was ik inderdaad al een beetje bang voor...
Ik heb bij pdashop.nl besteld, op de site staat er niets bij van dat dit een geimporteerde zou zijn. Ik was al niet zo tevreden over deze shop maar ga morgen wel even met ze bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Non-Stoney schreef op maandag 05 april 2010 @ 17:10:
Daar was ik inderdaad al een beetje bang voor...
Ik heb bij pdashop.nl besteld, op de site staat er niets bij van dat dit een geimporteerde zou zijn. Ik was al niet zo tevreden over deze shop maar ga morgen wel even met ze bellen...
Haha, dan ben ik ook mooi de l*l. ik verwacht hem woensdag binnen van hun. Ze hebben echter aan de telefoon meerdere malen aangegeven dat het een NL versie was en dus niet een Duitse met Nederlandse taal, zou dus wel lekker misleidend zijn.

Of heb jij toevallig een witte versie?

Edit: Heb zojuist vernomen dat het bij PDAshop om Belgische exemplaren gaat, je schijnt contact met ze te kunnen opnemen om ze om te ruilen voor een echte NL versie :)

[ Voor 46% gewijzigd door Rctworld op 05-04-2010 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivolve
Dan zal dat het wel zijn inderdaad. Beetje raar dat ze niet van tevoren hadden kunnen bedenken dat ze hier problemen mee zouden krijgen... :S Zou dit eigenlijk niet gewoon met een software update te verhelpen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Non-Stoney schreef op maandag 05 april 2010 @ 20:59:
Dan zal dat het wel zijn inderdaad. Beetje raar dat ze niet van tevoren hadden kunnen bedenken dat ze hier problemen mee zouden krijgen... :S Zou dit eigenlijk niet gewoon met een software update te verhelpen zijn?
Klopt, maar dat kan op dit moment alleen bij/door SE zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:41
heb ook een witte besteld bij de PDAshop hetzelfde probleem heb er nu wel 2 updates overheen gegooid! maar heeft geen oplossing geboden! nou maakt het mij in principe niet zo uit dat hij geen Hyves integratie heeft maar zitten er niet meer problemen aan vast of valt dat wel mee? anders ben ik ook van plan hem om te ruilen voor een nederlandse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
hyves integratie werkt sowieso voor geen meter, de berichten komen namelijk wel goed binnen, maar als je een bericht wil openen gaat ie elke keer naar het verkeerde bericht, mega irritant

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Pagina: 1