Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Kan niet met tweede computer inloggen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb afgelopen week een tweede computer gekocht, echter ik kan maar niet inloggen op GOT wat im ook probeer. ik kan wel telkens nieuwe wachtwoorden aanvragen die ik ook krijg met activeringssleutel, maar worden telkens als ongeldig beschouwd. Op deze computer kan ik wel in en uitloggen, wat moet ik doen om op de andere zelfde windows 7 computer te kunnen inloggen??

Spider44

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-11 22:11
Heb je vreemde tekens in je ww staan ? Misschien staat je toetsenbord taal nog verkeerd?

Verwijderd

Topicstarter
hhoekstra schreef op maandag 05 april 2010 @ 14:14:
Heb je vreemde tekens in je ww staan ? Misschien staat je toetsenbord taal nog verkeerd?
Niks vreemde tekems, is precies dezelfde win 7 computer, heb alles al geprobeerd zeker 5 keer nieuw wachtwoord aangevraagd, alleen op deze computer kan ik inloggen en berichten plaatsen. Heb al de cookies verrwijderd, maar niks helpt

Edit/aanvulling, hoe kun je hier uitloggen, zie het nergens staan :?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2010 14:19 ]

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-11 23:12

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Verwijderd

Topicstarter
Ben net uitgelogt, kijken of dit bericht wel werkt.

Vreemd, als ik via de index wil inloggen lult het niet, als ik op reageren klik dan kan ik wel inloggen. Nu nog dier andere PC proberen. :(

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2010 14:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Zit nu achter de andere computer, kijken of het via deze omweg wel lukt om te reageren. Via de index kan ik iig niet inloggen????? :?

Verwijderd

Topicstarter
test nieuw wachtwoord.

Heb net van een moderator hier een nieuw wachtwoord toegetuurd gekregen, maar kan alleen inlohggen als iki via een topic wil reageren, via de index of login venster lukt het niet. Maargoed als ik via deze vreemde wijze van inloggen toch kan posten ben ik al tevreden.

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Misschien kan je eens precies aangeven wat je nu allemaal het doen bent en wat de melding is als je via de normale manier probeert in te loggen: http://tweakers.net/my.tnet/login

edit:
Ik zie trouwens ook dat het activeren van het wachtwoord steeds goed gaat, maar dat je het daarna nog 6x probeert. Je kunt na het eenmalig activeren van een nieuw wachtwoord (via wachtwoordsleutel) gewoon inloggen.

[ Voor 41% gewijzigd door Kixtart op 05-04-2010 21:34 ]

☻/
/▌
/ \

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-11 08:07
Welke browser gebruik je?

There is no replacement for displacement!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

En heb je je browsers al eens leeg gegooid ?

Verwijderd

Topicstarter
De laatste IE 8

Zou hier het proleem kunnen liggen? heb de geschiedenis al verwijderd. Zal straks eens proberen of ik via de index opnieuw kan inloggen of dat ik alsnog via de reageer methode moet inloggen.

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Even een move naar Lieve Devvers. Zij kunnen je vast verder helpen :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:39

crisp

Devver

Pixelated

De hamvraag is: wat voor (fout)melding krijg je precies? Dat je username/password fout is, of lijkt het goed te gaan en blijk je uiteindelijk toch niet ingelogd?

Indien het eerste: probeer het eens zonder wachtwoordversleuteling. Indien het tweede: heb je bepaalde 3rd party software draaien die mogelijk cookies blokkeert?

Intentionally left blank

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:27

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Een vriend van mij had ook eens een soortgelijk probleem, weliswaar op een totaal andere site(s). Kon ook niet meer inloggen en bleek na elke inlogpoging weer uitgelogd te zijn. Later bleek dat er een backdoor trojan op z'n pc stond. Hoewel dat in dit geval wat vreemd is op een nieuwe pc, miss toch even checken op virussen/malware?
Pagina: 1