Bubbles schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:25:
[...]
Ook voor jou: Leuk en aardig, maar vind school dat ook goed? Zou jammer zijn als je wordt geschorst vanwege oneigenlijk computergebruik. Plus dat het de goede naam van DPC kan beschadigen...
[...]
En ook voor jou: overclocked? temperaturen?
En misschien ook een handige: laatste drivers/updates?
Bwah, eens geprobeerd en erg lekker ging 't niet dus 'k ben dat maar weer snel gestopt ook.
Verder geen overclock en temperatuur let ik ook voldoende op en dat is 't niet

Ik gok zo dat 't aan de voeding gaat kunnen liggen, maargoed, dat wordt nog eens kijken;) Updates nooit binnengehaald, kan daar ook nog eens naar kijken mocht 't de voeding niet zijn. Vreemde is echter dat ie 't maanden perfect gedaan heeft en nu opeens niet meer

maargoed, vooralsnog een tijd geen last van gehad

Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:14:
[...]
Kijk eens in je logs in BOINC. Ik heb zoiets ooit eens gehad en dat kwam toen omdat Boinc een bestand niet meer kon openen (vanwege tijdelijk exclusief geopend door virusscanner). Daar moet dan wel iets over in je log staan (dat een bestand niet kon worden geopend).
Bwah, virusscanner zal 't vast niet zijn, die staat hier niet op (linux eh

) Verder had ie af en toe wat complains over output-files die 'ie niet kan vinden oid, maar niets zou die moeten weghalen oid. Vreemd, maargoed, op dit moment werkt 't aardig goed en daar ga ik maar van genieten
[
Voor 27% gewijzigd door
Snicksie op 07-04-2010 17:31
]