Toon posts:

Idee voor een item

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Misschien een leuk idee voor een item/special waarin redacteuren/andere crew in een paragraafje hun gsm-toestel voorstelt en waarom ze die gekozen hebben evt met +/- punten.

(of hun andere top 3 gadgets voorstellen, zoals hun laptop/netbook/pc/gps/camera noem maar op).

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2010 13:17 ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hun "toestel"? Telefoon bedoel je? En zo ja: waarom zou de persoonlijke mening van een crewlid nieuwswaarde hebben? :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Uh.. En om wat voor toestel zou dat moeten gaan?

foto, tv, pc, camera? Allemaal toestellen

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
NMe schreef op maandag 05 april 2010 @ 13:17:
Hun "toestel"? Telefoon bedoel je? En zo ja: waarom zou de persoonlijke mening van een crewlid nieuwswaarde hebben? :)
Te vroeg, heb t al aangepast :)

Ik denk dat heel veel lezers het best eens leuk vinden om te lezen over de crew die achter T.net schuilgaat: wat voor nerds zijn zij...Dat is toch binding met je lezers maken of niet soms :*)

Op /. zie je bv ook altijd welke games de redactie atm aan het spelen is.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:02
NMe schreef op maandag 05 april 2010 @ 13:17:
Zou er een redactieblog van kunnen maken natuurlijk :) Kijkjes 'achter de schermen' worden meestal wel gewaardeerd, of mensen er echt op zitten te wachten is de vraag, maar ik denk wel dat het positief zou worden ontvangen.

The devil is in the details.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Wat je van mij moet weten qua hardware staat op http://tweakers.net/stats/?Action=Serverstats , al het andere wat ik privé heb kan geeneens in de schaduw staan van die opstelling, trust me :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Verwijderd schreef op maandag 05 april 2010 @ 13:16:
Hey,

Misschien een leuk idee voor een item/special waarin redacteuren/andere crew in een paragraafje hun gsm-toestel voorstelt en waarom ze die gekozen hebben evt met +/- punten.

(of hun andere top 3 gadgets voorstellen, zoals hun laptop/netbook/pc/gps/camera noem maar op).
Op zich geen slecht idee. Over de invulling en uitwerking zouden we dan wel goed moeten nadenken. Overigens denk ik dat iets als gallery: Wilbert de Vries ook al een hoop 'verraadt'.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Wilbert de Vries schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 11:44:
Op zich geen slecht idee. Over de invulling en uitwerking zouden we dan wel goed moeten nadenken. Overigens denk ik dat iets als gallery: Wilbert de Vries ook al een hoop 'verraadt'.
Mogen we je dan ook vragen waarom je je iphone-carkit niet samen met je iphone in 1 inventaris ziet? :P

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
ACM schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 12:17:
[...]

Mogen we je dan ook vragen waarom je je iphone-carkit niet samen met je iphone in 1 inventaris ziet? :P
Ja hoor. Omdat ik - waarschijnlijk als enige - alleen bij samengestelde systemen de meerwaarde van een inventaris zie. De rest zie ik gewoon als los product en wil ik ook als zodanig weergeven :)

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

* Rataplan verstopt zijn Razr
* Rataplan verstopt zichzelf

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wilbert de Vries schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 12:59:
[...]

Ja hoor. Omdat ik - waarschijnlijk als enige - alleen bij samengestelde systemen de meerwaarde van een inventaris zie. De rest zie ik gewoon als los product en wil ik ook als zodanig weergeven :)
Je monitor, printer en scanner zijn dus ook losse items? :+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:52

crisp

Devver

Pixelated

Ik verwacht dan minstens een hele pagina over mijn fantastische Sony Ericsson J110i!

Intentionally left blank

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:51

Qwerty-273

Meukposter

Als crisp toch afwacht dan wacht ik mee, maar dan voor de Philips Xenium 9@9++
ja een oudje - maar hij doet het nog steeds zonder problemen, standby tijd is nu wel "verkort" naar een krappe 4 weken

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Pagina: 1