iets met lenzen
Verwijderd
Just a note that the page has been updated with the latest data. Yesterday there was still 70,000 RC5 blocks submitted through the team pproxy with version 8011 or 8012.
hoewel, als ik bv energy's proxy bekijk, valt het de laatste dagen wel mee
Om een ruime voorsprong te houden moet er nog ff hard campanje gevoerd worden om iedereen naar een goede client over te laten schakelen, wnat zoals het er nu voorstaat duikt DPC weer onder de 2M als client 8012 gaat worden.
Dus: UPDATEN MET JE DONDER!!!!
Hoe veel er nog met foute clients geflushed wordt kun je zien in de per-proxys. Misschien kan iemand een progje schijven waardoor in de perproxy-stats die foute clients aan participants gekoppeld worden? dan is het makkelijker om te zien of je alles onder controle hebt.
En wanneer krijgen wij zo'n mooi lijstje wie op de "verkeerde" client flushed?Op vrijdag 09 maart 2001 01:34 schreef Morpheus_at_work het volgende:
www.teamanandtech.com/downgradeclient.asp
We spend our years as a tale that is told
Verwijderd
http://195.66.24.71/
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Verwijderd
Ik flush nu al een tijdje OGR op de proxy van DSmarty en zoals het er nu uitziet zit er geen schot meer in. Boven haal ik niet in en onder me gebeurd er ook weinig.
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
Verwijderd
AhOp vrijdag 09 maart 2001 14:04 schreef Dutchman! het volgende:
we kunnen het wel eens een keertje doen, misschien met de stats van een week ofzoPaar 100 MB traffic en een uur of wat rekenen dan lukt het wel
Ik bedoelde eigenlijk gewoon de verschillende overall email ranglijsten (byemail) samenvoegen van de verschillende proxies. dat is denk ik niet eens een seconde rekenwerk. Want al het rekenwerk is al gedaan door de proxies zelf.
Dus het enige wat je dan krijgt is een lange email ranglijst. Ik heb het dus niet over by host by OS of al die andere stats.
Een tijdje terug stelde Floris voor bij tweakers een bakje neer te zetten (100 MBit) maar daar heb ik sindsdien niets meer van gehoord. Kan het zelf nog niet sponsoren iig.Op vrijdag 09 maart 2001 14:30 schreef stappel_ het volgende:
Ik heb hier nog wel een digistream-lijn over met een capaciteit van 128K. Zelfs een Linux bakje met webserver staat er in de DMZ. Zal ik daar eens een gezamelijke stats op maken? misschien kunnen we er ook een soort hoofdproxy op zetten, net als bij TA.
Verwijderd
zoiets ??? :):Op vrijdag 09 maart 2001 14:48 schreef Hedeon het volgende:
[..]
Ah![]()
Ik bedoelde eigenlijk gewoon de verschillende overall email ranglijsten (byemail) samenvoegen van de verschillende proxies. dat is denk ik niet eens een seconde rekenwerk. Want al het rekenwerk is al gedaan door de proxies zelf.
Dus het enige wat je dan krijgt is een lange email ranglijst. Ik heb het dus niet over by host by OS of al die andere stats.
http://stats.distributed.net/rc5-64/tmember.php3?team=10313
Daar kan dan een nieuwe proxy voor opgezet worden of 1 van de huidige proxies neemt deze taak op zich?
Verwijderd
Te veel stappen tussen de user en D.net
voor een lid van onze club zal het dan zo gaan:
1. flushen op een sub-proxy van IR cow
2. die flushed op de main proxy van IR cow
3. die flushed op de proxy van Chaos
4. die zou dan op een algemene proxy flushen
5. en die naar D.net
nee bedankt... als dat gaat gebeuren flush ik de main proxy van IR cow rechtstreeks naar D.net (hoewel ik de extra stats van Chaos wel leuk vindt)
Dan zou de oplossing misschien zijn om de logs van alle proxies te verwerken op een aparte page. Dus puur en alleen voor de stats. Kweenie of dat mogelijk is ?
Zo heb je daily stats zonder dat er een extra proxy bijkomt.
Het moet toch mogelijk zijn om met een of ander scriptje alles uit te lezen uit de proxy's en deze te combineren?
Dan komen er geen extra blokjesverplaatsingen aan te pas lijkt me.
Ik weet niet of het heel dom is wat ik nu zeg hoor
Verwijderd
Ik zat er al op te wachtenOp vrijdag 09 maart 2001 16:18 schreef Proxy 71 het volgende:
[..]
zoiets ??? :):
http://stats.distributed.net/rc5-64/tmember.php3?team=10313
Maar op deze lijst staan geen leden van sub-teams, maar alleen de sub-teams
Wat ik dus voorstelde is alleen maar de verschillende byemail.html's te sorteren van de verschillende proxies..Alles wat meer kan vind ik meegenomen.
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
Verwijderd
'gelukkig' hebben die meestal ook een oudereOp dinsdag 13 maart 2001 18:51 schreef HlpDsK het volgende:
Ik kan er gewoon niet bij .. bij die ouwe koeien.
Verwijderd
Nope .. 465Op dinsdag 13 maart 2001 19:45 schreef stefana3a_revision_3 het volgende:
[..]
'gelukkig' hebben die meestal ook een oudereclient
Het is wel een must dat er een raidcontroller of goede back-up in/op zit om grote problemen en verlies van data te voorkomen.
Intentionally left blank